Gå til innhold

Hvor lang arbeidsvei har dere?


Frk Vims

Anbefalte innlegg

Jeg kjører 30 - 35 min (avhengig av føre) hver vei på jobb. Kunne egentlig tenkt meg en jobb nærmere, men det er ikke så lett, og jeg liker jo arbeidsplassen min. Slipper kjøring nå i permisjonen da... Men august kommer fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal begynne på jobb igjen i august jeg også.

Har ca 15 min kjøring. Men snart skal vi flytte og da får jeg ca 25 min kjøring.

Har litt lyst på ny jobb... syns bare den er sånn passe den jeg har (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere jobbet jeg på sykehus som var 1 time med buss hver vei. Nå har jeg fått meg jobb på DPS som ligger max 10 min på sykkel!!!! Fast 100% så jeg kunne ikke fått det bedre;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter å gå og 20 minutter buss. Er vel ikke så mye i Oslo, men synes fortsatt det er en time bortkasta hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv-time hver vei bortkasta.. tid jeg kunne brukt på datteren min.. Gruer meg til dette når permisjonstiden er over gitt.... uff og uff... Vil ha jobb nærmere, men vil jo egentlig ha den jobben jeg har.. dilemma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber rett over gangveien :o) bruker 30 sekunder på å gå. Går det an å få det bedre? Jeg syns det er helt fantastisk.

Hmm, men kan bli litt for nærme nå som jeg er i permisjon- må gå forbi jobben hver dag når jeg skal være hjemme og slappe av med gullet. Men egentlig har ikke det vært noe problem, håper det ikke blir det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...