Gå til innhold

Vitanovaprøver her


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, er enslig og i dag har jeg sendt søknaden til Vitanova, skal ha joyrnal samtale på torsdag, blir spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Du er sikkert ny her. Skriv deg inn på oppdateringslisten vår lenger ned på siden, hvis du vil da. Er du lesbisk eller hetero? Vi skal til Vitanova om ca 10 dager, min første prøveperiode. Når hadde du tenkt deg dit? Hvor gammel er du og hvor er du fra?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da treffes vi nok der! Vi må kanskje reise på helligdagene, får virkelig håpe at det går fly og det er ledig kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok det eg også, bestille i helgedagene, mens ventes i dag eller i morgen kjennes det ut som, og da bruker EL og være på den 16 dagen... når blir det da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Kan bare reservere 3 dager i forveien. Men du er heldig som slipper helligdagene. Vi må sannsynligvis reise 16 eller 17 eller forhåpentligvis 18. Alt kommer ann på når eggl synliggjør seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med de på Vitanova, og de jobber i hele påsken, alle dager, "Vi vet jo ikke når kvinnene harEL, så vi må være her... når de passer for dem...." ja da må jeg reservere plass på flyet de dager jeg tror min EL er. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg snakket med SAS jeg kan reservere mange uker på forhånd, det er bare å legge av bilettene og avbestille det som ikke passer, sa de. Hva har dere hørt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått en annen info. Men jeg vet dessverre ikke helt eksakt når eggl kommer. Kan jo ikke akkurat reservere 4 dager. Kan få den faktisk fra 14 til 18 april. Har en syklus på 29-32 dager. Men du er kanskje mer regelmessig? Da kan du sikkert reservere etter info du fikk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske regelmessig ja, så jeg vet at det kommer på den 14 - 16 dagen etter første mens dag. Er foressten blitt sammen med kjæresten min igjen...

 

Det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig hyggelig ut! Men....trenger du å reise til Vitanova da? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil ikke bli far, og forholdet er vell slik delvis i me aventer og utvikler... han elsker meg, men... og ja trenger vitanova.. hans svømmere svømmer ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...