Gå til innhold

Hvor er magen?


Cilla m Neo;)

Anbefalte innlegg

er 11+3 i dag, har ennå ikke tegn til mage.....ikke når jeg ligger flatt ut engang.........noen som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Og jeg er nå 12+2. Ser egentlig bare en sånn bitte liten antydning til mage sånn på kvelden - men da må jeg se skikkelig godt etter. Jeg tror ikke det er noe unormalt...regner med at magen tidsnok kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 1 uke kortere på vei enn deg, men har heller ikke tegn til mage...

Det er jo veldig individuelt når man får mage...en bekjent av meg var fortsatt helt flat i 4. måned, men "plutselig" kom magen.

 

Jeg er litt spent jeg da, for sjefen min har reist bort, og kommer ikke tilbake før siste uka i april... lurte på om jeg skulle fortelle det før han reiste, men fant ut at det var greit å vente, så han ikke bekymrer seg unødig mens han er bortreist. Så nå er jeg spent på om magen dukker opp slik at han vil se det med en gang han er tilbake eller ikke (",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det for meg.....sjefen kommer tilbake og du har den kulen på magen.........hiih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ¨nå 13+3 og forrige uke hadde jeg litt mage syntes jeg.. nå har den gått litt tilbake.. tror det var mest oppblåsthet forrige uke..

Håper den kommer snart.. skal til legen på fredag , spent på hvor mye jeg har lagt på meg.. sikkert litt ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+3 -og på meg er det såpass synlig at flere har gjettet det allerede... Så dette er nok veldig forskjellig... Jeg skulle helst ønske at jeg hadde fått en litt mer anonym mage nå i starten, men, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant? hihi

Gruer meg litt til å si det, for han har vært litt "redd" for at jeg skal bli gravid. Men det viser jo iallfall at han setter pris på meg da (siden han ikke vil miste meg altså).

Regner med at det går bra; men bør vel begynne å lete etter vikar ganske snart, for han er litt krevende så regner med at det blir en lang prosess å finne en som han er fornøyd med, og en som kan takle ham! haha

Noen som har erfaring fra reisebyrå og krevende sjefer som vil ha jobb? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popper innom fra 2.tri. Er 22 uker på vei med førstemann og har fått litt mage nå. Trodde den skulle komme mye tidligere, men det gjorde den altså ikke. :) Er visst ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg..

Jeg venter nr. 3 nå er i uke 11 i dag, har overhodet ikke fått mage enda, men det henger vel sammen med at jeg er superkvalm og omtrent ikke spiser i det hele tatt. I mitt 2. svangerskap kom magen med en gang... kunne ikke skjule det lenger i uke 12... rart dette. De sier jo at magen kommer raskere hvis man har født før, siden "båndene" er stukket fra før og er slappere... ikke vet jeg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg venter nr 2 i oktober, og fikk skikkelig mage i uke 7-8. Trodde det var bare oppblåst, men den er større nå, og det har ikke vært bare luft. Så det er nok svært individuelt....Er nå straks i uke 12....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...