Gå til innhold

Når har dere alt klart hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg "klør" etter å begynne å lage til hjemme, men vet ikke om det er for tidlig. Når skal dere ha alt utsyret klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det meste klart nå, 2 uker før termin. Begynte å vaske og ordne for ei uke siden. Men, dette er mitt andre barn så det meste utstyret var i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke termin før 28 mai men nå har redebyggerinstinktet slått til (husker det var sånn med førstemann og)! Har allerede vaska opp alle barneklærne og lagt de i kommoden,satt frem sprinkelseng,vugge og stellebord,kjøpt inn amme bher osv.Har ikke kjøpt inn utstyr som flasker,smokker osv enda,men det blir vel ikke lenge til! Blir så utålmodig av å vente og så er det bedre å styre med sånt nå så jeg kan slappe av siste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har alt klart nå og det er i underkant av 4 uker til termin... På onsdag kommer svigermor og skal hjelpe meg med husvask, en skikkelig en!!! Jeg har ikke kommet så langt at seng og alt er oppredd, men jeg har alt i hus ihvertfall.. Alle klær er vasket og lagt i en kommode (det er koselig å vaske de bittesmå klærne, da!!). Det jeg mangler er amme BH, men jeg synes det er vanskelig å kjøpe pga str på denne... Det kan sikkert vente noen dager også akkurat det, da. Begynte så smått å pakke den berømte bagen i går kveld.

 

Ble plutselig sånn alvor alt nå!

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 36 dager til termin, eller 5 uker og driver å vasker klær og ordner sikkelig på barnerommet nå. Slik at jeg vet omdet er noe jeg kommer til å mangle eller ikke... huff ikke lett for en 1 gangs mamma å vite eksakt hva man trenger, men kjekt en har butikker i nærheten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke alt klart, det vil si stellebord og vogn osv er allerede fremme til den blivende storebroren, og klærne i de minste størrelsene har jeg vasket. Men rommet til babyen er ikke klart, og jeg har ikke kjøpt bind, ammeinnlegg, bh'r, flasketuter, smokk, bleier og andre småtterier som vi trenger. Kommer til å ta det etter påske tror jeg. Ellers bli ventetiden laaang. Regner ikke med å føde før termin, men gjør jeg det likevel så spiller ikke det noen rolle. Alt ordner seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vel alt klart... sengen står ferdig oppreid og korgen står ferdig oppreid i stuen.... hånklær og kluter er vasket og strøket (kommer nok ALDRI til å gjøre det igjen) og ligger fint i stellekommoden. klærne til babyen er også vasket... det eneste som gjenstår nå er at badekaret og hjulene til stellekommoden må monteres på... og baggen må pakkes.... jeg har forresten akkurat 4 uker igjen til termin idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...