Gå til innhold

Yedje rapportering for "forpliktede" slankere


La Perla

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Denne uken har ikke vært så bra for meg. Den begynte bra, men pga sykdom (ikke syk nok til å miste apetitten) har det blitt mange dager uten trening.

Og så ble det ganske store middager både på lørdag og søndag. Jeg har ikke spist noen søtsaker, men det hjelper ikke så lenge jeg ikke trener.

Vekta står derfor på det samme som forrige uke:

63,2

 

Jeg satser på at denne uken blir bedre.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært flink denne uken. spist som jeg skal og trent 6 timer, men vektet står som sist uke, 63,0.... men denne uka skal den gå nedover! Akkurat ferdig på trening nå, og skal en tur i kveld oxo. Tyngre når vekten står still, men den som gir seg er en dritt! ikke sant? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig irritererende, men jeg får ta det som en utfording og være enda flinkere neste uke.

Du har jo vært flink da, du trener ihvertfall mye.

 

Det blir spennende å se neste uke da, siden vi veier nesten det samme nå: Haha! kanskje jeg tar deg igjen!

>:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, lykke til med neste uke! Dere er jo helt like på vekten... Litt ekstra motivering skader ikke :)

 

Jeg har også trent 6 timer denne uken men vekten har stått stille her også. Den gikk litt ned før helgen men så ble det spisedagen på lørdag og jeg må nok "avvannes" fra den enda?

Kommer inn i noen av de gamle buksene og det er jo kjekt!

 

Go Girls!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke der er. Vet ikke om jeg tør i si hva jeg veier nå. Den går jo bare opp, men jeg skjønner det også. Tenker at hvis jeg spiser snop en dag har jeg tapt og spiser snop hver dag. Så fra i dag har jeg begynt å skjerpe meg. Legger inn hva jeg spiser på slankenett og det føler jeg hjelper. I kveld skal jeg på Mrl time. Til morgenen stoppet vekta på 65,3 kg (uff). Og jeg som skal ned til iallefall 60 kg til 17.mai.

Nå går det mot sommeren så ingen unnskyldninger.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...