Gå til innhold

"Fjortisklær" i str 56


Ildfluå

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt så lyst til å kjøpe noe nyfødt klær. Har iallefall vært rundt og kikket, men hvor er de søte , bløte og myke typiske babyklærne?

Nå synes jeg det er for det meste fancy og moteriktige sett helt ned til str 56.

Ble kjempeskuffet når jeg tok runden på HM, Cubus og alle disse kjedebutikkene.

Vil ha gode gamle sparkedresser, slike babyer skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv på Lindex. Der har de litt mer tradisjonelle ting. Jeg har kjøpt et par med Bamse - verdens sterkeste bjørn på. Den store barndomshelten min. De er kjempesøte og finnes både for gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lindex har noen sparkedresser og sparkebukser. Har funnet to forskjellige på Cubus også. Hvite. H&M har jeg ikke funnet noe jeg har så lyst på nei... Liker de hele dressene jeg! Men litt dyrere butikker har også sånne sparkebukser. Babyshop har noe fra reflex og de er ikke dyre. Koster rundt 100 lappen for en bukse. Der har jeg kjøpt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom en lindex butikk for litt siden, hadde desverre tom konto, men jeg såg alt det fine jeg skal kjøpe til min lille gutt som kommer. storebrødrene skal oxo få tøffe klær derfra. hadde så mye stiligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har jo noen kjempesøte todelte drakter som er velig myke og gode.

Den ene jeg så på var lysegul. Jakke m hette og bukse. 98,-

Den andre hadde sånne giraffer som dekor. Var hvit og grønn. 98,-

Den tredhe var i grå - kjempegod og ta i!! 98,-

Syns de har masse fint på H&M som ikke er sånn "moteriktig"

 

Du kan jo se på Exit(trondheim torg) også, de har jo bare barneklær.

Fru Lyng i Oslo har masse, men dyrt.

Polarn opyret

Mange plasser med fint vanlig babytøy :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg:)

Har kjøpt to av de draktene fra HM jeg..Synes de var kjempe søte!!...De ligger og venter på prinsen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner problemet ditt. Jeg er også ute etter sparkebukser som ikke sklir opp eller detter ned. Og er mye og ta på og med "babymotiv" på.

 

Tenk på det lille spedbarnet som ligger på ryggen hele dagen, og skal ha bukse med tykk strikk og i tillegge så skal han ha hette på genseren. Jeg ligger aldri med hettegenser for det syns jeg er ubehagelig. Blir jo så klumpete. Men jeg er eniog i at de er fine å se på med morsomme motiv, og stoffene er myke. Men som sagt syns jeg de blir klumpete.

 

Har sett en del fine på andre butikker enn de store kjedene. Der har de mye "gromme" klær. Må nok kjøpe litt der selvom de er en tanke dyrere. Får ta litt og litt. Er jo leenge til termin for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babycomfort,exit og småtroll har de slike søte babyklær:D

synes det er finest når de er så små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - det var mangelvare da jeg fikk tuppeline for snart to år siden også. I stavanger har sørbø fine sparkebukser til en ok pris. Der kjøpte jeg opp noen, fantes i både guttefarger, jentefarger og helt nøytrale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve en butikk som ligger i Bogstadveien. (oslo) Husker ikke hva den heter i farten (lurer på om det var Simba), men den ligger rett ved siden av Burger King. De har så utrolig mye kult til babyer. F. eks replay og miss sixty bukser. Gant og Polo gensere.. Og masse masse annet kult...

Men det er dyrt der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laredoute.no har kjempe søte BABY klær, som virkelig er BABY klær. Får helt fnatt av enkelte plagg som er helt make til det vi går med bare mye mindre. babyer skal være babyer en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smak og behag. Noen har lyst til å ha noe tøft til babyn sin, andre vil ha det søte. Ingen av delene er gale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er en ting, men hun spurte etter sparkebukser. Det var "fjortis" klær ho ikke ville ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bra på KappAhl. Kjøpte tigergutt- dress for litt siden :o)

Så har de andre enkle klær uten mønster eller trykk. Trykk blir ofte stygge i vask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har babyklær på Sparkjøp også. Kjempe billige sparkedresser ol.

Det er ikke som det var før i tiden. Har blitt en mye bedre butikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg foretrekker også myke tradisjonelle babyklær.

Har funnet veldig mye fint på Reflex butikk her i Bergen (Åsane).

Kanskje du kan spore opp en Reflex-butikk nær deg... ?

 

Lykke til iallefall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...