Gå til innhold

Trenger råd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen gode råd her.. Jeg er så sår nedentil. Går jo på do x-antall i døgnet så det er vel ikke så rart heller, og må gå med truseinlegg hele døgnet pga økt utflod..Men er er det noe det går ann å smøre seg med? Eller noe annet som lindrer? Det klør ikke, så tror (håper) det ikke er noen infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også sår en periode nedentil,og tok det opp med legen min. Hun sa da at jeg kunne smøre meg med en salve som heter Brulidin(fåes på apotek),tror det var sånn max 10 dager opplegg. Men den skal ikke komme borti slimhinnene,så en må være litt forsiktig og nøye når en smører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har merka at de dagene jeg har drukket mye vann så er jeg mindre sår... vondt å tisse de andre dagene... også blir det bedre (?) av å ha sex av en eller annen rar grunn, skulle jo tro det var omvendt... jaja, det var mine erfaringer i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gå med bomullsundertøy og skyll deg litt nedentil med lit lunkent vann eller en fuktet klutt etter toalettbesøk. Det pleier å hjelpe. Ha et litermål med litt lunklet vann ved toalettet og skyll litt. Tror det er normalt å bli sår grunnet endringer i hormonene når det nærmer seg fødslen. Håper det var litt til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...