Gå til innhold

I dag skal jeg


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

på min første legeundersøkelse.Er veldig spent.kjekt å få det bekreftet av en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. Spennende!

jeg hadde også første kontroll i dag. gikk veldig bra. kjekt å få det bekreftet, ja. Også greit å være i gang, liksom:)

Gikk det bra med deg og?

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lucia, jeg har termin ca 9.11, så da er jeg vel i min 9. uke nå.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! :-) Jeg er bare 4 + 5 (tror jeg) Litt usikker på om jeg skal regne 24 eller 28 dagers syklus. Rakk ikke å ha mensen mer enn 2 ganger etter pilleslutt. KJEMPE HELDIG!! Så da beregner jeg ut fra 28 dager....

 

Lurte litt siden du hadde vært hos legen. Fikk du høre hjertelyd? Jeg skal til torsdag men det er alt for tidlig for noe ul da tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,det gikk kjempebra hos legen.Det ble tatt urin og blodprøve og blodtrykket ble målt og puls.Forklarte hvordan hun pleide og bygge opp samtalene utover i svangerskapet og forklarte fint og godt om det som står på graviditetsskjema.Skal tilbake om 6 uker,hun sa først 4,men hvis jeg ventet 6 uker,kunne hun høre fosterlyd når jeg kom til henne,så da gjør jeg det.I morgen skal jeg ringe til Jm og få time hos henne.Lege ville at jeg skulle gå til Jm innimellom timene hos henne.Så da er jeg spent på hva som skjer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hun hørte ikke etter hjertelyd nå, men sa hun skulle det på neste kontroll om 4 uker, så det blir stas:)

Jeg synes de første par ukene gikk utrolig sakte, men nå går det mye raskere...

 

Lykke til på tosdag, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylvi; nå spør jeg sikkert kjempe dumt... men hva mener du med at legen skulle høre etter forsterlyd? er det det samme som hjertet kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg er 5+2, men ifølge termin kalkulatoren er jeg bare4+2, hadde mens da jeg tok av plasteret, men ble gravid på1. forsøk. hadde positiv test den 22, men med 28 dagers syklus hadde jeg el den 18. synes det var tidlig å slå ut på test etter 4 dager? de blir ganske jevne våre to små iallefall. lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fosterlyd er nok det samme som hjertelyd ja,bruker bare legens ord.Ingen spørsmål er dumme,det finnes bare dumme svar,pleier jeg å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...