Gå til innhold

Blir ikke opphisset mer etter fødselen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg hadde et fantastisk sexliv før vi fikk datteren vår som nå er 5 md. Jeg hadde orgasme hver gang ( !! ) og det var ikke noe problem å bli opphisset. Vi hadde samleie første gang 4 md etter fødselen. Problemet er at jeg ikke blir opphisset ! Føler rett og slett ikke noe når han tar på meg mere! Jeg er glad i han, og alt det der, men blir ikke opphisset. Følglig kommer det heller ikke noe orgasme! Sex er langsomt ikke noe gøy for han heller, selv om han får organsme som før. Jeg er ganske fortvilet, for var redd før jeg ble gravid at sexlivet skulle bli ødelagt, og nå har akkurat det skjedd som jeg var redd for! Er det noen som har noen tips til dette, eller andre som har opplevd det samme ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke vi hatt sex enda, er bare 3 uker siden fødselen her. Men jeg ville kanskje tro at det tar litt tid å "trene opp igjen" lysten, om du forstår hva jeg mener? Her er det sexstopp fordi stingene mine sitter i enda, og vi snakker så og si aldri i de baner som kunne ha ført til at vi hadde blitt opphisset. Vi ligger liksom i dvale på det punktet, fordi de for begge blir slitsomt om vi skal gå rundt og kåte oss opp (hehe) og ikke få gjort noe med det liksom... Begge har veldig lyst på sex igjen, når det er forsvarlig liksom. Og jeg gleder meg veldig til å ha et sexliv igjen! Men siden det ikke er gjennomførbart enda, så er det nærmest ikke noe tema.

Når jeg da leste innlegget ditt tenkte jeg at det er noe sånt som kanskje vil være utfordringen for oss. Hvordan skal vi opphisse hverandre igjen? Etter "dvalen"..? Har ingen gode råd å komme med dessverre, bare ta tiden til hjelp og jobb dere gjennom rekonstruksjonen av sexlivet sammen!

Skrevet

Kan trøste deg med at vi også begynte å ha sex ca 4 mnd etter fødselen. Det var ok, men jeg ble heller ikke opphisset. Vi brukte glidemiddel og hadde vel sex ca 1 g i uka..... jeg sa til sambo at vi måtte gi det tid, og at det var jelt normalt at det tok tid før tenningen min kom tilbake ( selvom jeg var bekymret før dette selv). Sambo godtok dette, og vi slappet av. Nå først har den virkelige tennningen kommet tilbake ( nå er vesla vår 13 mnd). Og nå er tenningen, opphisselsen og sexen bedre en noen gang før. Så slapp av. Det tar tid, men opphisselsen kommer tilbake. Bruk fantasi, glidemiddel og tålmodighet i mellomtiden. Lykke til!

Skrevet

tok tid her også før lysten kom tilbake (hjalp ganske godt da vi flyttet tulla inn på eget rom) og nå er det bedre en en det var før fødselen( ihvertfall orgasmene)

Skrevet

Takk for støtten! Skal ta tia til hjelp og bruke glidemiddel! Får bare prøve å holde motet oppe og glede meg til lysten kommer flyvende på et kosteskaft.. hihi..

Men takk for at dere svarte, da vet jeg at jeg ikke er alene om å ha det slik!

Skrevet

Cerazette ødela alt som het lyst hos meg iallefall... Alt ble bra igjen så fort jeg slutta på hormoner ;) Kan det være en årsak??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...