Gå til innhold

Jeg trenger hjelp her altså, for nå er jeg lei av å gå rundt som en kule!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg noe tips for å få fart på forbrenningen? Jeg trner hver dag,, spiser sunt,etter fedonkuren.. Går på metformin, har pco og trenger desperat å gå ned i vekt!

Finnes det noen piller man kan kjøpe på feks helsekkost som binder fett??

Evt hva bruker dere for å gå ned i vekt? Slankepulver? Piller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis var 3. time og minium 1600kcal pr dag. Hvis ikke får du i deg for lite. Beror selvsagt på hvor mye du veier og aktivitetsnivå også. Hvis du sitter stille hele dagen er det minimum 1600kcal... Hvis du trener minimum 2200kcal. Kan tenke du får i deg for lite.

Trur ikke helt på Fedon bedre med Grete Roede det mer naturlig slanking... Meld deg på kurs vettja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil anbefale deg å kjøpe en pulsklokke. Gå i 3 kvarter, ca 4 ganger i uka, og pulsen skal ligge på rund 130 mens du går. Enten på tredemølle eller ute. Drikk masse vann og spis så mye frukt du orker. Hold forbrenninga igang hele tiden med mange små fruktmåltider mellom de vanlige måltidene, ikke spis mere enn til du er mett.

 

Dette skal funke veldig bra. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe meg en skritteller, teller antall skritt du går i løpet av en dag. 10 000 skritt anbefales, og har visstnok bedre effekt enn dem som går en tur en halv time pr dag.

Ellers er vanlig styrketrening topp: økt muskelmasse gir økt forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...