Gå til innhold

Mammaklær i Stavanger!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på en liten ferie til hjembyen min Stavanger denne uken. Kan noen tips meg om hvor man kan handle mammaklær der?

 

Takk....

 

Julibaby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er mammaklær på Bittens og på Polernò pylet men har ikke vært der i det siste,så jeg vet ikke hva dei har nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til, at dersom du går på bittens MÅ du stålsette deg.

De er over deg og vil selge med en gang. Maser så fælt, og nærmest kryper inn i garderoben. Og så er du så fin i alt og... ja, bare være forberedt.

De har ganske godt utvalg i jeans og bukser, men mye kan bli noe "kånete" for min smak. Spes. kjoler og topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derinne er de helt syke folk!! jeg gikk rett ut igjen og sa jeg ikke fant noe! makan til frekke selgere får man jo lete lenge etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M, Lindex og Kappahl har jo også mammaklær. Ikke vits å shoppe huden full av klær som du bare skal bruke noen måneder..

 

På Only/Vero Moda selger de også LANGE singleter som er så inn nå. De er jo ypperlige for oss gravide. Bare til å kjøpe en i samme farge som en genser, så er du sikker på at iallfall magen er påkledd =)

 

Kjøpte meg en bukse på Kappahl-brun litt tøff og en linbukse på H&M-til sommeren. Tror det holder jeg. Skjørt og kjoler passer jo enda, og de er greie å bruke nå utover våren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...