Gå til innhold

Mai: Så mange bilstoler å velge mellom....


Totoromammaen

Anbefalte innlegg

Vi driver å skal kjøpe bilstol 0- 13 kgs-klassen, men det er jo så mange å velge imellom! Hvilken type har dere andre tenkt på? Jeg leste en test som Forbrukerrådet hadde gjort for et par år siden, da ble Roemer baby safe kåret til best. På butikken ble vi imidlertid anbefalt en type med base, Autobaby tror jeg den het....som virket veldig praktisk - men ifølge testen fra Forbrukerrådet scoret denne bare middels!

 

Hjelp, vi vil jo selvsagt ha den beste stolen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har selv kjøpt den med base til. den vokser i tilegg med barnet og det er jo en fordel.dvs. at man kan bruke basen til neste trinn også.

er vanskelig å bestemme seg så jeg ønsker deg lykke til med valget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi har kjøpt acta graco med base. Vi har hørt masse positivt om den, men at man skal passe på at man monterer den riktig. Det er også grunnen til at den skåret middels på forbrukertesten (litt dårlig på brukervennlighet...står det)..men sikkerheten er topp. Kjempe kjekt sete:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi har valgt å ikke kjøppe første sete vi, så skal låne av min bror. Det brukte han på sin sønn og det var veldig greit sier de så.. Men ja det er vanskelig gudselov en stund til han skal bytte så har god tid med neste sete...eneste jeg har bestemt er at han ikke skal ligge i bag i det hele tatt... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for god respons og gode råd :). Må innrømme at vi falt litt for den med base, fordi den virket så enkel og grei - man slipper å styre med setebeltet hver gang osv. Får se hva det blir til etter hvert :). Vi har forresten heller ikke tenkt å bruke bag/netting - virker så ustabilt. Dessuten har vi ikke planer om de helt lange kjøreturene i begynnelsen heller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...