Gå til innhold

Brystpumpe - elektrisk eller ikke


Thea

Anbefalte innlegg

Hva er best av elektrisk eller "håndpumpe". Det blir jo selvfølgelig smak og behag, men hva mener du?? Trenger tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt elektrisk, fikk aldri helt taket på handpumpa. Med den elektriske er det jo bare til å feste den på og la det stå til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man må føle seg litt fram.. jeg kjøpte først elktrisk, men det gikk ikke.. brukte avent håndpumpe.. det fungerte kjempe bra.. men vent med å kjøp til du har født, så spør du på sykehuset om du kan få prøve begge deler.. de er jo så dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å kjøpe Avent denne gangen. Der kan du få dbl pakke med både håndpumpe og elektrisk i samme, så kan du bytte på :o)

 

Ellers brukte jeg både Avent manuell og Medela elektrisk forrige gang og syntes det var mest behagelig med den elektriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde avent manuell sist, og den er kjempe fin å bruke. Jeg har derfor kjøpt den denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi, har aldri prøvd elektrisk pumpe, men tror det er unødvendig å bruke så mye penger på en pumpe hvis ikke du enten har problemer med ammingen, eller hvis du er i en situasjon der du må pumpe deg spesielt mye (feks hvis far skal være mye hjemme alene med babyen).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg brukte manuell pumpe første gang og syntes dette fungerte veldig bra! Hvis du har tenkt å pumpe en liter for dagen vil jeg nok anbefale en elektrisk, men da kan du høre med ditt lokale sykehus om å få leid en. Det er mange sykehus som leier slike ut for en billig penge på hjelpemiddelsentralen..:) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Manuell er absolutt best for min del.... masse masse melk, og følte at jeg hadde mer kontroll med den manuelle...

 

Føltes litt som ei melkeku med elektrisk..hehe

 

Men ser jo at det er smak og behag her.. føl deg fram selv,du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse svar.

Regner ikke med å måtte pumpe så mye, men en pumpe må en vel ha. Tror jeg satser på den billigste. Det så mange andre ting vi må investere i også. Så får det heller bli en elektrisk hvis det viser seg at det blir behov for det. Tar uansett sjansen på å vente til etter fødselen med å kjøpe.

Ikke så lett å finne fram i produktjungelen av babyutstyr! Har visst mye å lære.

Takk igjen for svar :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...