Gå til innhold

Ubrukte jenteklær.. hva gjør jeg med dem??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I min lille "bli gravid- svimle" periode gikk jeg amokk på søte babyklær *sukk* og etter å ha gått gjennom babytøyet som er blitt for smått til min babygutt, så sitter jeg igjen med en pose med ubrukt jentebabytøy. Kjempesøte da *sukk sukk*

 

Lurer på om jeg skal ta vare på de, eller om jeg skal selge/gi de bort, siden vi har to små gutter..og tydligvis ikke kan lage jente *hehehehe*

 

Vi har lyst på et barn til om et par år, og klærne er jo kjempefine, så kaskje jeg tar vare på de og ser om det blir jente neste gang da,, elller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hadde tatt vare på det hvis det er mye, og du syns det er veldig fine klær. Hvis du har lyst på et barn til, og har to gutter fra før, er det jo muligheter for at den neste blir ei jente, og da er det jo greit å ha en del tøy. Hvis ikke bør du selge det, på finn.no kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor du pør andre om det?hvi du vil ta vare på de,å gjør du det,hvis ikke å selger du det.går ikke ann og spørre andre om sånt,skal jeg liksom si at "nei de bør du kvitte deg med",å så gjør du det?hallo............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hovedinnlegger her ville ha noen andres synspunkter og da, hvis hun ikke klarte å bestemme seg helt for hva hun skulle gjøre. Og det må da være lov? Syns den var litt frekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat derfor det er så fint med småtroll feks. Man kan spørre om det meste, og får som oftest høfflige svar tilbake:) Om en ikke synes noe om innlegget, så er det bare å la være og svare, istedenfor å komme med en upassende kommentar..

 

H.I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs kanskje hvor mye plass du har? Jeg har ikke plass til å ta vare på de klærne lillejenta mi har vokst utav en gang, samme om det skulle blitt flere barn her ;)

 

Jeg har gitt masse klær til baltikum-hjelpen eller hva de heter, de sender leker, klær, senger og barnevogner opg slikt ned til barnehjem i øst-europa. Da vet jeg at noen som virkelig trenger det får tingene ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg tror jg hadde tatt vare på dt, ganske korslig å ha dt til seiner, og hvem vet kanskje dt blir en til på dere, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...