Gå til innhold

Nå har jeg også kjent dirringen -hva ER det?


Rikken

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at flere har skrevet om at dere kjenner dirring, eller en form for risting inne i magen. I natt har det dirret i magen nesten konstant, egentlig litt slitsomt for meg selv om det selvfølgelig også er koselig med bevegelse. Noen mente det var babyen som tisset, men det synes jeg høres veldig rart ut? Noen som vet hva dette er?

 

Undrende etter en rar natt..... :)

Tyripus 26.07.06

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Jeg har også hørt at dirringen kommer av at babyen tisser,men litt rart siden du har kjent det nesten konstant i natt.Trodde det bare varte en liten stund..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i hvert fall jeg har kjent det mye... det har uansett vært mye mer action i natt enn tidligere. Jeg hørte også at de som kjente tissing gikk med gutter, men jeg venter en jente.. tror jeg da. Eh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være babyen som hikker? Jeg holdt på å blir sprø i 3. trimester da poden, hikket i ett sett.. fikk jo nesten helt "vondt" av han, det er jo så ubehagelig å hikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå lurer jeg også! kjente det i går. venter gutt vi da;)

noen som er med i gullsmokken som kan spørre på ekspertsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent babyen hikke nå, og det var ganske intenst. Den hikket kanskje en gang per sekund. Tror jeg ville oppfattet det som risting dersom det gikk noe særlig fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror bare det er det at babyen blir litt hyper av og til jeg? I hvert fall føler jeg at det er en del bevegelse der inne når magen rister... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...