Gå til innhold

April: Hva slags sko??


skorpion-75

Anbefalte innlegg

Hva slag sko skal man kjøpe til disse små når de skal være ute i dette været? Her er det fortsatt snø, men det er fryktelig vått og grisete.. skal man kjøpe støvler, goretex eller ......??? Ja hva skal man kjøpe? Er helt blank jeg vil derfor høre hva dere tenker?

 

Må bare fortelle at svigers har funnet frem støvlene som pappan i huset brukte, så de har vi fått med oss i str 21 el 22. Og de er jo like fine.. men må vel se om de holder tett da. men det er jo litt søtt at frøkna kanskje kan bruke de 25 år etter at pappan brukte de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har bare kjøpt noen superbillige goretex-lookalike-sko til matilde (99,- på økonomisko). hun går jo ikke (selv) ennå, og det er begrenset hvor mye hun bruker beina ute generelt. så er jeg heller litt nøyere med skoene til høsten. de er veldig lette men ser hun kan ha liltt trøbbel med å løfte beina av og til og jeg syns støvler var tyngre, hvis det er meningen de skal gå greit på dem ute. men stod og lurte ei stund jeg også, helt til jeg kom på at hun jo foreløpig bruker lite bein utendørs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...