Gå til innhold

EL-smerter???? hjelp


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg tok min siste p-pille 24. mars (altså 10 dager siden). Nå har jeg smerter i korsryggen og nederst i magen, kjennes ut som menssmerter. Kan det være at jeg har fått el allerede nå? Har hatt smertene noen dager, men nå har de har blitt verre. Vet jeg sikkert kunne tatt eltest, men siden det er pp1 så vil jeg ikke begynne å stresse med det enda.

Håper noen kan svare meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Eg og hadde slike smerter - nesderst i ryggen og magen - tok en el- test og den var positiv. :-)

Viss eg var deg ville eg tatt en el-test og sett, så kankje :-) ...lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thyr,

 

Høres jo litt rart ut hvis du allerede får el, men hvem vet? Ville kanskje tatt en test jeg også. Men pleier el smerter å vare i flere dager? Jeg tror jeg hadde el på lørdag, men som sagt så vet jeg ikke om det var det jeg hadde. Men jeg hadde i alle fall bare smerter i ca. 10 min, sterke stikkinger i magen, men vi er jo forskjellige alle sammen! Så jeg synes du burde ta en test jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som el-smerter. Tror de smertene kan komme noen dager før selve eggløsningen. Dette er sikkert individuelt, men jeg har slike smerter i flere dager før, og på selve dagen kjenner jeg som regel ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Har gått på p-piller siden 2000, avbrutt av svangerskap (ble gravid i 2pp), og husker derfor ikke helt hvordan det var med el-smerter og sånn... *ler* Mener å huske at jeg hadde litt vondt rundt el.

Men jeg har ganske vondt nå, verre i dag enn i går og verre nå enn i dag tidlig, så jeg bare lurer på hva det er egentlig.

Håper uansett at syklusen normaliserer seg om ikke annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...