Gå til innhold

ÅÅÅÅ, det er så deilig.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

....... Endelig har jeg et normalt forhold til mat og godteri. Tidligere så kunne jeg legge opp dagen utifra når jeg skulle spise og hva jeg skulle spise. Gikk og tenkte på mat konstant. Og fikk vann i munnen når jeg tenkte på mat og da ble jeg iallefall sulten og da måtte jeg spise noe. Så begynte jeg på vektklubb.no. Gikk raskt ned noen kg, men merket ikke helt de store resultatene. Jeg tok mot til meg og gikk til legen. Han skrev ut resept på reductil. Nå har jeg brukt det siden onsdag og har gått ned en kg. Men det beste av alt er at jeg tenker ikke sånn på mat lenger. Nå spiser jeg hver tredje time og ikke hele tiden som tidligere. Nå de siste dagene har mat-handling vært et ork og ikke en glede. Hele synet mitt og innstillingen har blitt anderledes. Jeg må jo seff være flink. Kan ikke bare vente på at kg renner av, men nå klarer jeg og begrense inntaket og jeg trener min to ganger pr uke:-)

 

 

M@dde1, går du på reductil? Eller noen andre, hvordan opplever dere tabelettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg har brukt reductil i 4 uker, men har ingen effekt på meg. nå tar jeg dem sammen med et eller annet jeg fikk tak i i svinesund jeg.... DESPERAT JEG JA..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo mast meg til en resept på reductil, for 4 uker. de var veldig effektive på meg de første 2-3 ukene, men så minstet de liksom effekten.

Bruker ikke noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...