Gå til innhold

(unnskyld at jeg maser.. ). Kynnere.. noen som vet.. vær så snill å svar ..


BBMogbolla

Anbefalte innlegg

Hei Jeg hører eg. ikke til her.. men frir til dere mer erfarne kvinner..

Jeg er i uke 19 og har veldig mye kynnere.. .. er dette farlig? De var vonde natt til lørdag.. men dette ant hvis pga av at jeg har en luftveisinfeksjon og hoster som en hund..

Men siden jeg er mye våken om natten så har jeg merket at magen er hard som en ball stort sett hver gang jeg våkner.. går bort når jeg reiser meg eller tisser.. ikke vonde siden natt til lørdag..

er det noen som har opplevd det samme?? Jeg får ikke tak i lege eller jordmor eller noen ..

Kynnerene kommer ikke på dagen ... kun når jeg har sovet..

er dette helt ulfarlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slapp av det er ikke farlig i det hele tatt....hatt det siden uke 20 (37nå m nr 2 og nå er de vondere...) det er veldig vanlig at de kommer på natta...jeg kjenner det godt på dagen og men mer intense på natta når en slapper av...det betyr bare at kroppen din forbedrer seg...livmora trener musklene sine...belive me du vet når det er rier...da kjenner du det mye mer i korsryggen. Ta det opp m jordmor neste kontroll bare...så sant du ikke får skikkelige vonde kynnere da...lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig mye plaget med kynnere tidlig i svangerskapet, fra uke 15 tror jeg....Jeg fikk beskjed av jordmor om at det ikke var noe farlig i det hele tatt. Er bare sånn at noen er mer plaget enn andre. De begynnte vel å gi seg litt i uke 25, er nå i uke 33 og har det kjempebra, syntes faktiskt at de kynnerne jeg hadde tidlig i svangerskapet var verre enn de jeg har nå... Tror du kan slappe av og ikke bekymre deg for dette, går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...