Gå til innhold

Når avtok kvalme, ømme pupper og den veldige trøttheten hos dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Trøtt er jeg ennå. Alt jeg gjør er å jobbe, spise og sove.

Ømmheten har gått litt ned og selv var jeg kun kvalm på kvelden.

Har aldri kastet opp. Merker at jeg fortsatt blir kvalm om det går lenge mellom hvert måltid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... jeg er nå 17+4 og har fremdeles ømme og til tider stikkende pupper, kvalm og uvel i perioder, særlig når jeg er trøtt og sliten - og ja jeg er fremdeles trøtt.

 

Men jeg er mye bedre nå enn vha jeg var for 3-4 uker siden. Det begynte å snu da jeg var ca 14 uker på vei. Da klarte jeg plutselig å ha en dag uten middagshvil :-) Kvalmen er heller ikke så intens. Bare jeg spiser ofte så holder jeg den i sjakk.... Og det eneste som hjelper mot tretthet er å sove .. sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen og trøttheten avtok hos meg rundt uke 11, men ømme pupper har jeg fortsatt. er nå 12+5, så er ikke lenge siden!

Plutselig var jeg ikke kvalm og så trøtt lenger, var sååååå godt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å kaste opp mange ganger i døgnet i uke 20, men kaster fortsatt opp av og til (uke 29) og er fortsatt trøtt... Når det er sagt har jeg ikke akkurat hatt noe gjennomsnitts-svangerskap da (om noe sånt finnes). Så det gir seg nok hos deg før det. Men trøtte tror jeg mange er gjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 11 tror jeg! Men har ikke vært kvalm, så kun puppene som er mindre øm :-) Trøtt er jeg fremdeles! Går i uke 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangne avtok kvalmen i uke 17. Men første gang var jeg kvalm mer eller mindre hele svangerskapet.

Ømme pupper kan jeg fortsatt ha og føler meg fortsatt ganske så trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å spy i uke 15 + (iallefall har jeg ikke spydd siden da) Kvalmen er der enda, daglig, men i små doser !

 

Før var den der 24 timer i døgnet, nå er den på en måte der i korte stunder for så å go bort for en stund, komme tilbake etc.

 

Ømme pupper gikk over tidlig, uke 11 kanskje ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops glemte en ting:

 

Trøtt og sliten er jeg konstant føler jeg, veldig slapp og rett og slitt tungpusten, orker ikke mye før jeg føler jeg skal gå i bakken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...