Gå til innhold

Finnes det vekkerklokker uten lyd??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når sambo skal på jobb, begynner han vekkinga si klokka 05.10, og slumrer et par-3 ganger. Men det fører jo til at vesla på 3 mnd våkner. (Hun ligger jo på samme rom, og ofte oppe i senga).

Finnes det ikke vekkerklokker uten lyd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jamen hvordan skal dere våkne av den da? He He....

Det finnes sikkert noe som de som er døve bruker.. Du får ta kontakt med døveforbundet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke be samboer´n slutte å slumre da? - Det er jo bare en (u)vane. Han bør ta hensyn til barnets søvn han oxo...? Hvis det ringer kun en gang, og han står opp da, så våkner vel ikke tulla? Dere må prøve dere fram til nye løsninger, som passer for hele familien.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo vise hensyn for resten av familien. Kan han ikke ha en vekkerklokke som vibrerer under puta kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke mobilen med vibrering?? Det går vel an å slå av lyden og bare ha vibrering. Putt den i trusa så tenker jeg det blir slutt på slumringa=)

He,he nei det er ikke lett med mannfolk som sover godt!!!!! Kunne tro at huset kunne rast og enda sover de videre, at det går an =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjorde samboeren min, men jeg sa fra at det måtte det bli en slutt på. Han fikk stå opp da klokka ringte, for enten vekte han babyen eller så lå jeg våken og var redd han ikke skulle stå opp i riktig tid.

Så nå ringer klokka kun en gang, han spretter opp, og jeg og jenta sover vår skjønnhetssøvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ganske sikker på at urmakere har vekkeklokker for døve. Jeg tror det fins en type armbåndsur som vibrerer når alarmen går. Spør i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...