Gå til innhold

Det er så uvirkelig... :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

At jeg bærer på en liten huleboer. Er bare 4 + 5 Skulle ønske jeg var et par uker til på vei.. Har sååå lyst å høre hjertet hans..... Skal til legen på torsdag, men siden jeg da er 5 + 1 så er det vel alt for tidlig for noe UL?

 

1. gangen for meg dette så alt er så nytt og spennende.

 

Jeg har verdens beste hemlighet som jeg har lyst til å rope ut til hele verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye med graviditeten.

 

jeg har lest noe om at man godt kan se LITT av babyen,men kun med invendig UL,når man er 5 uker.men kan ikke si det med 100 % sikkerhet.

 

 

Det er så artig når det er første gang..

Man føler at tiden fram til fødselen går såååååå sakte, men når ungen kommer så går tiden alllllt for fort. Å før du vet orde av det så er de flyttet hjemme fra.

Jeg har en datter fra før på 2 år, å jeg kan simpelten ikke huske hvor de 2 år er blitt av.Tiden går så fort så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den følselsen av uvirkelighet! :-)

Jeg har to barn fra før og det er seks år siden sist jeg var gravid, og jeg føler meg litt sånn førstegangsgravid igjen... Det gjorde jeg ikke da jeg var gravid med andremann, for da var det så kort tid siden sist.. Jeg leste f.eks ikke gravideblader og fulgte med på sånne fra uke-til-uke-oversikter, men nå sluker jeg alt jeg kommer over om graviditet! (- ikke om fødsel da, for jeg vet hva jeg har i vente..)

 

- og denne gangen skal vi kjøpe ny barnevogn og en del annet utstyr, for det meste vi hadde fra før har vi gitt bort, solgt eller kastet.. så vi må gjøre en del sånn førstegangsting på nytt igjen.. Deilig!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig uvirkelig og hærlig følelse dette:) Tenk at et lite liv vokser inni oss. Dette er veldig nytt for meg så jeg sluker alt av informasjon rått:)

 

Masse lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...