Gå til innhold

Min første prøveperiode noensinne!


Skjønnere enn skjønnest

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Er nesten i samme situasjon som Loise. Er i min første prøveperiode og har ventet aktivt med eggløsningstester hver måned etc. i nesten ett år nå. Føler at jeg er utdannet gynekolog....utrolig hvor mye man kan lære seg og huske, bare man er interessert nok!

 

Har aldri prøvd å bli gravid før, så jeg vet ikke hvordan det ligger ann. Er 34 år og håper at jeg ikke har alderen imot meg. Har sjekket alt som går ann å sjekke og ALT er ok. Bare hodet mitt som er litt overfokusert.

 

Har mensen nå og forventer eggløsning i påskedagene. Blir jo en fin påske...! Mitt første forsøk noensinne! Hvis det klaffer på første forsøket, så skjønner jeg at jeg er veldig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel i en grei alder du, er vel først etter 35 at det KAN begynne gå nedover med fruktbarheten, men det gjelder ikke alle og det går nok bra=)

Lykke til og håpe det klaffer i første pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner ikke hvorfor folk begynner så sen med å få barn. Vet at det kan være jobb og utdanning som kan være årsaken. Men.....

Det er jo i 20 årene det er fantsktis å få barn. Er en over 30 får jo barn en gammel mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til anonym,

 

den jeg er sammen med er 50!!!! Er ikke alle som er A4 vet du. Har aldri vært det og kommer aldri til å bli det.....heldigvis. Jeg arbeider med barn og ser det verdifulle med modne, kloke og rolige foreldre. Det er det ikke alle 20-åringer som er.

 

Når man vil ha barn er helt individuelt. Det viktigste er at det må passe for foreldrene og føles riktig. Nå føles det 100% riktig å få barn. Har fått opplevd og reist mye, 2 utdanninger og en meget godt betalt jobb, kjøpt hus og alt er i skjønneste orden. Nesten for godt til å være sant. Men om ett år er vi klar til å ta imot et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider