Gå til innhold

Ventetiden


nungo

Anbefalte innlegg

kan være så utrolig laaang! Har IKM på fredag og det er hele 5 dager til. Hvordan skal jeg dog få tiden til å gå litt fortere? Vel, jeg kjenner vel svaret - masse andre aktiviteter og IKKE kjenne etter symptomer, men klarer jeg det da, NEI :-) Heldigvis er sjefen borte for tiden og jeg er stedfortreder, så det betyr masse aktivitet på jobben. Hjemme har vi jo 2 åringen som sørger for å holde meg aktivisert. Er det andre som venter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter ... men er ikke så optimistisk. Synes jeg har de sedvanlige tante-tegnene (tante kommer-tegnene). Forrige pp hadde jo så såre og vonde brystvorter, trodde det var noe på gang (uvanlig tegn for meg) - men neida!

 

Tror jeg har IKM lørdag eller søndag - men forrige gang gikk jeg over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venta siden ikm 27 mars jeg,og venter enda..Ting tyder på forsinka el,den er grei...Men d er absolutt ingenting som tyder på tantebesøk!!Jeg som normalt har 26 dagers syklus er nå på dag 34..Tålmodighet er en dyd,og jeg føler meg ikke videre dydig akkurat...:)Men håper jeg får klarhet i dette før påsken setter inn,men naturen skal vel gå sin gang,og jeg som er bosatt i denne kroppen er vel den siste som har noe jeg skulle sagt...hehe.Uansett lykke til Nungo,håper på spennende nyheter fra deg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan tro jeg venter, har værtog hamstra bind og alt er klart. Kjenner at tante snart banker på, først forsiktig og så kommer hun for fullt. Vi får bare fortsette å vente for er det noe vi her er kjent som så er det jo en uendelig tolmodighet. (bra for små babyer det) Lykke til alle ventere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...