Gå til innhold

Hmmmm....;-)))


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Kanskje det blir et kappløp med tiden idag! Skal på vurderingstime på sykehuset 10.30, men har hatt jevne kraftige sammentrekninger siden kl 04 i natt:-))))) Såpass at jeg må puste meg gjennom dem! Men det er mellom 4 og 8 minutter foreløpig........Tenk om det kunne komme igang av seg selv!!!! Krysser fingrene nå!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Snakket med jm nå og hun ba meg glemme vurderingstimen idag og komme direkte til fødeavdelingen!!!!

Håper det ikke er falsk alarm, men at lille prinsessa har tenkt å hilse på oss idag:-) Så spennende!!!

Lenke til kommentar

*Håper med deg* kjære Attpåklatt!!! Krysser alt som er å krysse! Endelig din tur. Gleder meg til å høre fra deg når du har kommet hjem med prinsessa i armene!!! Å, det er jo bare sååååå spennende!!!!!

Lenke til kommentar

Hvor spændende..ja...tænk hvis det virkelig er nu?

 

Jeg skal til jdm til kontrol i dag (1 dag over termin). Kæresten har fået tidligere fri fra arbejde, så jeg slipper heldigvis for at cykle til jdm.

I går aftes, mens vi så film (Greven af Monte Christo), var der så meget liv og bevægelse i maven, og det gjorde virkelig ondt da barnet moslede rundt. Så ondt har det ikke gjort før. Så jeg tog et bad efter filmen, for at være klar...hvis...og for at dulme smerterne lidt.

 

Krydser fingre for dig i dag, Attpåklatt!

Lenke til kommentar

Jepp - det er nå det gjelder! Gi godjenta en god klem fra oss alle når du får henne i armene dine! Vi vil savne deg her på siden noen dager fremover regner jeg med, men gleder oss til å høre fra deg når du er tilbake på nett.....

 

Lykke lykke til kjære Attpåklatt!!

Lenke til kommentar

Annonse

Krysser også alt som er... Og håper håper det skjer noe nå! ....Det må vel det vel....?

 

Lykke til, sender deg masse gode tanker ;)

 

Mega kjempe klem fra meg ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet at du drømmer om vannfødsel.... Unner deg det, istedet for igansetting.. Men forstår at du er lei. Krysser fingrer for at du føder i vann i dag.

 

Selv håper jeg at min jente vanter et par dager pga influensa.... Men har også regelmessige "tak" i magen..Har ikke snakket med min vennine som skal ta emot babyn, men vurderer og ringe henne....

 

Nei, nå skal jeg kose puten lit....

 

Lykke til:-)))

 

Ps. Hadde også 3 cm i flere uker forrige gang (når jeg fikk nr 3) ... Denne gangen så er det ingen som sjekket åpning....

Lenke til kommentar

Oj, oj, så spennende og bra!!! Har hatt en helt håpløs travel dag og ikke rukket å sjekke inn på BiM siste døgn. Nå fikk jeg ikke sove og logget meg på og her skjer det da tydeligvis saker og ting!!!! Satser på at i skrivende stund har du fått din lille Attpåklatt, i VANN slik du jo gjerne ville.

 

Og hvis ikke;

heia, heia, heia. Da tenker jeg du holder på nå!

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...