Gå til innhold

September: Jeg har endelig kjent liv!!!!


Mamsen86

Anbefalte innlegg

Det var SÅ utrolig!! :) Er bare 16 uker på vei, 17 på onsdag.

Kjente det her om dagen! Det var helt fantastisk, som en liten sommerfuglvinge som kilte meg forsiktig fra innsiden! :) :) :)

Åååh, jeg gleder meg sånn til neste gang det lille nurket bestemmer seg for å hilse på! :) Det var virkelig FANTASTISK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå det hørtes herlig ut. Selv er jeg 17 u på onsdag.

Har vært litt usikker på om jeg har kjent liv.Men tror jeg vil vite det når det skjer?

Hvor er du i fra? Jeg skal føde på Rikshospitaltet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også vært litt usikker til tider.. "Var DET babyen?".. Men når jeg kjente det nå så var det liksom morsinnstinktet, hehe! "JA, det var babyen denne gangen!".. Tror det bare er noe man vet, liksom! :)

 

Jeg skal føde på Bærum sykehus, skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk plass på Ullevål, men.. Overlever! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter også til den 17 uka på onsdag, og kjente liv i går kveld. To spark nederst i magen. Lå på sofaen tidligere i ettermiddag og kjente enda flere, denne gangen til venstre. Enig med deg i at det føles FANTASTISK!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg visste ikke at det gikk ann å bli SÅ oppspilt av noe sånt, jeg har jo ikke snakket om annet de siste dagene, hehe! :)

nå kan jeg liksom ikke vente på at nurket hilser på igjen, gleder meg så utrolig masse! :)

 

det er virkelig FANTASTISK å være gravid!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...