Gå til innhold

Kvalm?


popkind

Anbefalte innlegg

Hei, får søren meg ikke sove, derfor inne å kikker litt her..... ikke annet å gjøre midt på natten!!! Men lurte egentlig på om noen av dere har kjent noe til kvalmen ennå?? Jeg kastet opp og var kvalm sist, men kan ikke helt huske når det startet. Håper self. ikke det skjer denne gangen. Men kommer det, så kommer det! Gleder meg til torsdag, for da skal jeg til min første kontroll... Spennende.

God natt alle sammen, og ha en riktig fin ny uke med babis i magen!

 

(,:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når i des har du termin. Har vært veldig kvalm begge de to forrige sv.skapene og går bare og venter på det denne gangen også.. Regner med det kommer til påske?? Er det ikke tidlig med kontroll??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 2. desember, samme som deg?? Jo, det er kanskje litt tidlig med kontroll. Men jeg ville heller være litt tidlig enn sent ute, delevis pga søsterns første svangerskap med store genefeil etc.... Jeg har også nesten regnet med at kvalmen kommer til påske, men ikke så stas på hytte med utedo..hi, hi.....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

mitt forrige svangerskap var jeg også veldig kvalm.

Men det verste var at jeg kastet opp når jeg minst ventet det.

en morgen sto jeg på kjøkkenet å snakket med min samboer,å plutselig begynte jeg å brekke meg.kom meg på toilette akkurat i tide.

Å da jeg var ferdig, så fortsatte vi samtalen der vi slapp.

 

Nå er jeg 5 uker på vei og har ikke vært så veldig kvalm.

Var kvalm for 1 uke siden (da viste jeg ikke at jeg var gravid)

men er frisk som en fisk nå.

men det kommer sikkert.

 

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...