Gå til innhold

September: eg besvimte :S


missy mamma til jonatan

Anbefalte innlegg

hei

var på bilmesse i går og plutselig følte eg meg svimmel. ba typen om og stoppe litt fordi vi var på vei ut i fra hallen vi var i. og eg lente hodet mitt til skulderen hans og sa. eg er ganske svimmel. og der svartnet det for meg. har aldri besvimt før. og er det normalt og besvime når man er gravid. har kanskje stresset litt i det siste. begynnte og jobbe for 2 uker siden. men stresser da ikke så mye. er 18 uker på vei i følge ul termin så eg fikk vite når eg var 11 uker på vei.

er vel ikke farli for babyen om at eg besvimte. eg falt ikke i bakken. typenholdt meg oppe.men kan det hende at det er noe gale med babyen siden eg besvimte? er så forvirret.

tusen takk på forhånd for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke gi det er svar som er 100% sikkert her, men jeg vet det er vanlig å være svimmel under graviditeten. Jeg har også vært det, og det har vært ganger jeg følte jeg skulle gå i bakken. Tips: Drikk masse vann. Det hjelper. Har du ikke matlyst, prøv med lett frukt. Har du tatt blodprøver hos legen? Kan være at du har jernmangel, eller at du har lavt blodtrykk. (ikke begynn med jern-tabl. før du eventuelt snakker med en lege). Dette er bare tips, men jeg er jo ingen lege!

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svaret ;)

eg var hos legen for en uke siden og da sa hun at eg ikke trengte noe jern tilskudd. eg har litt lavt blodtrykk ja. . det har eg. men har egentlig ikke vert noe særlig svimmel liksom. berre hvis eg reiser meg for kjapt opp liksom.

men det er no ikke noe alvorleg håper eg ;) vil at den lille skal ha dt bra ;)

 

thanks ;)

 

good luck 2 u 2;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er normalt å bli svimmel og besvime når man er gravid. Jeg venter mitt 2. barn, forrige gang besvimte jeg 3-4 ganger i svangerskapet. Kunne komme plutselig når jeg var på butikken

f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...