Gå til innhold

Kimby ser du er innom no.


wicca

Anbefalte innlegg

Lurte på om du kunne se min døde mor, er hun her hos meg?

 

Hun døde litt brått, vil ikke si så mye om det her.

 

Derfor er jeg annonym og men du skjønner sikkert hvem jeg er og skjønner sikkert hvorfor jeg vil være annonym og da :)

 

Har slitt med skyld følelse helt siden hun døde, og lurer på om hun har det bra og om hun bebreider meg på noen måte?

 

Hadde satt pris på om du kunne se på dette for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg får opp en dame på deg som er mørk ..har håret til skuldrene kanskje korter.hun er slank og rundt 165-170 og tynn

er ikke sikker på om det er henne,men denne person er veldig glad i deg..hun er din hjelper...etter klærne å bedømme så er det ikke så mange år siden hun døde.

hun har en svart bukse på seg og en genser med div farger på.

om dette skulle va din mamma så bærer hun ikke noe nag til deg..ser hun er utrolig glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres ut som henne, det er faktisk 19 år siden hun døde men det føles ikke så lenge. Klarer du å kommunisere med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun sier ikke så mye...ser hun pjusker deg mye i håret og er mye god mot deg...er ikke sikker på om du merker noe til det.

 

det er to ting hun sier hele tiden og det er gla i deg og unskyld..hun vil at du skal vite det.

 

ellers så sier hun ikke noe mer til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) av og til føler jeg noen tar meg i håret faktisk, gud så tidig da.

 

Og det at hun sier hun er glad i meg og unskyld sier og betyr veldig mye for meg.

 

Tusen takk KIMBY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...