Gå til innhold

Deppehue i kveld.


Agne

Anbefalte innlegg

Ja så er det endelig min tur til å komme meg på nettet. Endelig alene oppe!! Disse helgene gir rene abstinenssymtomene for meg. Noen er hjemme til enhver tid og jeg får ikke vært her i lag med dere. (vil jo ikke at ungene skal lese hva jeg skriver da de ikke vet noe om dette). Nå har jeg altså bløffet meg selv i snart 11 dager med å "være gravid" vet jo så inderlig godt at jeg ikke er det. Det er ingen som er så symptomløs som jeg, selv om ikke tante gru er kommet enda. Må føye til at jeg skulle teste meg her om dagen, men drømte om at jeg fikk neg. test, da var det jo ingen vitd i å teste den dagen. Har alikevel testet både en og to ganger etter drømmen selv om at jeg innerst inne jo vet at jeg ikke er gravid. Nå er det snart termintid for den som ikke ble, 12.april var termin for det som bare ble sa i aug. Kjenner meg så sliten og oppgitt av denne prøvingen. Kan ikke jeg bare bli gravid, slik at livet mitt kommer tilbake til meg. Har kommet fram til at jeg tross alt gleder meg til å få en 2007 unge i jan. neste år. Sukk, har vel sutra nok i dag. Jeg er veldig glade over at dere fins, og for at jeg får lov til å være ilag med dere her inne. Har jo ellers ingen andre å snakke om disse tingene til. Klem !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Agne!

Kjenner meg igjen! Blir sprø av at folk henger rundt meg når jeg er her inne sammen med dere. Det er liksom min greie dette!

Har også vært igjennom termin for den som bare ble en ma. Det er veldig sårt, men jeg syntes det ble litt lettere da den datoen var passert!

Veldig slitsomt dette her, og alle ønsker bare at det kan klaffe. men sånn er ikke livet alltid desverre. Likevel får vi bare håpe, prøve å støtte hverandre når noen møter veggen! Prøver selv å jobbe meg litt opp etter tantebesøket. Må si jeg graver dypt for å finne noen lyspunkter i den retningen, men jeg forsøker litt til!!! det hjelper å holde på med noe, men klart det surrer bak der....

 

God natta klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Agne. Det høres ut som du var ordentlig trist. Ja, det er ikke let dette her. Uf, man blir så sliten av at alt liksom blir fokusert på å bli gravid, og så får man den ene skuffelsen etter den andre. Det tar på å gå ned i alle disse bølgedaler. Jeg vet ikke om jeg har så mange trøstende ord å si annet enn at jeg føler med deg og jeg håper så inderligt at du snart må lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei agne =)

 

Ser at du holder på å psyke deg ned...

Det er vel ofte det vi gjør når TR skal komme for ikke å bli så j... skuffa...

Jeg går her også og prøver å snakke fornuft til meg selv.. ut i ett.

Det er så slitsomt å komme seg over skuffelsen gang på gang, men det er vel noe vi bare må utsette oss for når vi driver og prøver... sukk.

 

Symptomene kommer nok ikke for fullt før etter 5-6 uker, så du trenger ikke miste motet helt...

Men det er samtidig lurt å være litt bakpå... for da blir kanskje skuffelsen litt mindre.... jeg vet ikke om det hjelper men... det er jo den ubevisste delen også da...

 

Ønsker deg i alle fall masse lykke til!!!!

Og så må du oppdatere oss =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei agne. .

jeg skjønner deg så VELDIG godt,kan du tro. .jeg har til tider måttet sitte oppe sånn etter både kl.22 og 23 for å ha litt peace rundt ørene og da ifht.både mann og barn. .syns at denne skrivestunden er liksom litt hellig for meg. .hehe! for første gang på gud,vet hvor lenge har mensen kommet med normal syklus og jeg velger å tro at d er pga.akupunkturen. ,og jeg har oxo fått mere energi til ellers andre gjøremål i livet.. så d kjennes godt. . jeg hadde termin 20.mars men jeg tenkte først på d idag at jeg kunne hatt en baby på 2 uker. men nå er jeg klar til ny innsats så kanhende at du får i januar og jeg i februar. .d er jo lov å håpe,ikke sant???

jeg har kommet fram til at jeg ikke vil ha baby så sent som desember så da venter vi litt til,sånn just in case. .kanskje d er for å gi meg selv litt nytt pågangsmot.hvem vet??

 

okay,ha en god dag. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...