Gå til innhold

Da er vi klare til å prøve!


Kaja_2013?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

ville bare meddele dere at nå er tiden endelig inne for å starte prøvingen. Første dag av første PP i dag. TR kom i dag, så nå er jeg veeeeldig spent på når EL kommer, siden jeg nettopp har sluttet på pillen. Har så lyst til at alt skal skje med engang - gleder meg helt sykt til å få et lite barn. Blir veldig mye kos denne påsken her:)

 

 

Kaja *1pp ( dette har gledet meg utrolig lenge til å kunne skrive!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen! Jeg fikk mensen sist søndag, og er vel og i første pp nå :)

 

Håper ikke tiden her inne blir altfor lenge for deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!!

Jeg er også i 1pp (kanskje ikke så vanskelig å se ut av nicket...)

Håper vi tar følge på 1. tri snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaja!

 

Lykke til med prøvingen, og velkommen hit! Jeg er i min 1pp også.. IKM den 18 jeg da, så EL min har sannsynligvis vært.. har ikke testet. Syns det er litt tidlig siden det bare er 1 pp.. he he.. Men har en sønn på 2 år fra før..

 

Du kan regne ut din EL på www.babyverden.no De har en kalkulator.. men det er no sikkrere å teste! :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også i min første pp, er veldig spent på hvor lang tid det tar før jeg blir gravid, jeg hadde nemlig manglende eggløsning sist gang vi prøvde (har en gutt på ett år), og håper at dette skal være i orden, men ,men... kan vel hende det blir noen pergo-kurer denne gangen også, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til :)

 

Jeg husker godt jeg gikk inn i MIN første PP... MINST like optimistisk... Vær realistiske jenter - man vet aldri hva som skjer. :)

 

Eller NÅR det skjer.

 

STÅ PÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaja!

Velkommen i klubben! I første pp selv, sluttet på pillen 15. mars. Er så enig med deg, jeg vil også at det skal skje med en gang. :o) Jeg hadde el på lørdag (tror jeg da, - tok ingen test, men i forhold til siste mens og smerter i magen på lørdag, så er jeg ganske sikker!) Så kanskje er egget allerede befruktet..? *smiler* Gleder meg utrolig jeg også. Lykke til til deg, blir spennende å følge med fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...