Gå til innhold

November: HJELP -jeg blør ihjel!!


Murmela

Anbefalte innlegg

Nå har jeg blødd, som om jeg har mensen, i 19 dager!! Var på tildlig ul i uke 8 og alt skal være bra, men jeg begynner jo å lure etterhvert... Er nå 10+1 og skal til kontroll hos jordmor om to dager. Hadde dette vært en abort ville den jo vært ferdig for lenge siden, og jeg ville vært sluttet å blø. Det er ingen klumper, bare tynt, friskt blod.

 

De par siste dagene har jeg vært så utrolig svimmel også, og tror det kommer av at jeg mister blod. I tillegg har jeg hatt vanvittige "strekksmerter" i livmoren (vet det er normalt), og alt dette gjør at jeg ikke føler meg helt bra...

 

Er det noen av dere som har opplevd det samme, eller hørt om noen andre som har gjort det?

 

Synspunkter og råd mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke opplevd dette selv, men venninnen min har. hun fikk beskjed om athun mest sannsynlig hadde mistet en tvilling. hun fikk ihvertfall en helt velskapt sønn.

noen blør jo også av hormonelle endringer. Vet ærlig talt ikke,men ønsker deg lykke lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner at du er engstelig,men ultralyden var jo bra så da skal alt være i orden. Du må høre med jordmor..ta en tlf. Med mitt første barn blødde jeg flere ganger (friskt blod) første gang i uke 8 og senere litt i uke 15. Var 3 ganger på ultralyd og alt var bra. Kunne ikke se hvor det kom ifra. Hadde også MYE mensverk stortsett hele svangerskapet. Man var stadig urolig og sykemeldt. Nå er jeg gravid igjen med nr 2 og er allerede sykemeldt ett par uker. Uke 9 fikk jeg "blødninger" ikke friskt denne gang,men mensverk i rygg og mage.... ultralyd ok! alt fint. Men ble jo like bekymret nå,men vet at det ikke trenger å bety noe. Ta det rolig og ikke løft og stress. La andre hjelpe deg. Da har du god samvittighet og ikke har fremprovosert noe! Ønsker deg lykke lykke til! Skriv gjerne igjen hvordan det går. Klem Baby_nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tror jeg ville tatt en tlf. til legen med en gang. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Krysser fingrer for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar så langt!

 

Kanskje det ikke kom godt nok frem, men jeg har fått det sjekket. Har vært til ultralyd hos gynekolog, to ganger hos fastlegen min, og på legevakten! Men det er en stund siden nå, og det blir jo ikke bedre...

 

Derfor er jeg allikevel litt urolig, men vil ikke virke hysterisk og renne ned dørene deres heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok ikke vært hysterisk å gå flere ganger til legen. Igår var vi på ultralyd, og det fantes ingen hjertelyd...

 

Hvis dere føler at noe er galt, ikke gi dere før dere har fått et skikkelig svar! Selv om en SA ikke kan stoppes, er det godt å få vite om den så raskt som mulig. For å komme seg videre. Fosteret vårt har mest sannsynlig vært dødt i en uke...

 

Takk for svarene, og lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...