Gå til innhold

Kan noen fortelle meg at alt kommer til å gå bra...?


Meesah og HattiFnattene♡

Anbefalte innlegg

Skal på UL i morgen og sjekke at alt er bra med de små. Er så redd for at hun skal si at det bare er et hjerte som slår. Har begynt å kjenner "bobler" og "dunk" inne i magen, men jeg kjenner de stort sett bare på en side, og jeg er så nervøs. Er 13 uker på vei snart, og jeg kjente liv like tidlig med datteren min, så jeg vet at det er det, men tenk hvis det bare er en som lever da...uff..Vet at jeg da burde være takknemlig for at jeg har en, men når det først er to der, vil jeg jo ha begge to...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Husk at det har veldig mye å si hvordan de små ligger i magen :-)

Jeg kjente liv ca like tidlig som deg, og var stadig bekymret fordi jeg trodde det bare var en tvilling som sparket. Da jeg kom på ul, viste det seg ganske enkelt at de hadde flyttet på seg og at de lå på en helt annen måte enn tidligere. Dette gjentok seg flere ganger; jeg skråsikker på at det bare er liv i en tvilling, livredd frem mot ul (før dette noen ekstraturer til fastlege for å sjekke fosterlyd) - og alt vel! Glad og lykkelig i noen få dager, inntil jeg igjen trodde det var noe galt fatt. Ungene mine hadde for øvrig også veldig ulikt aktivitetsnivå i magen. For å si det sånn; det ble et langt svangerskap ;-)

 

Lykke til på ul i dag! Alt står sikkert bra til med babyene dine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...