Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med alle klærne?? Selge dem eller hva?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har to jenter, og har ikke planer om å få flere barn før om 5-10 år nå, hvis vi skal ha flere i det hele tatt, men man vet jo aldri. Sambo ønsker seg veldig en gutt en gang da...:)

Nå holder vår minste på å vokse ut av klærne sine, og jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre med de.

Siden vi for det første ikke er sikre på om vi skal ha flere, for det andre ikke skal ha noen før om minst 5 år, og for det tredje så kan det jo hende at det blir en gutt.

Om 5-10 år, så har vel moten forandret seg mye også..Så om vi hadde lagt dem unna, så vet jeg ikke om de hadde blitt nr.1-klær for å si det sånn.

 

Så...Selge eller beholde??? That's the question!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ikke ha flere barn, så vi må selge unna. Gruer meg til å begynne, men vi har så mye klær og så mye dyre klær at det ville vært uanstendig å ikke gjort det:-) Men lurer veldig på hvordan klær og utstyr skal selges etterhvert. Ville helst at folk skulle kommet hit for å se på ting, for det må jo bli veldig pes å sende ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men glemte jo spørsmålet ditt:-)

 

Er det 10 år til dere skla ha flere barn , er det kanskje greit å selge. Men det spørs jo litt om det er klær du tror du kan få igjen litt for også da. For om 10 år hvis dere får en gutt, er jo ikke dette mye verd. Så da ville det kanskje lønt seg å selge unna nå.

 

Men syns det har mye å si om det er dyre klær(som vi har, og føler det bør selges ganske raskt) eller om det stort sett er klær fra feks H&M som sikkert er like greit om 5 år hvis dere fåren jente. Ikke lett dette nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lurer på det samme. Har to barn (en jente og en gutt). Og alle klærne som de har vokt ut har jeg kvar.. vill ha mer barn, men så ska jeg begynne å studere.. så jeg vill helst ikke ha barn for om en 5år jeg å..

Vill gjerne ha klærna kvar, men samtidigt.. skal de bare ligge der i 5år?

Samtidigt er det ju bra å ha , spiller ingen rolle hva jeg får neste gang.. har både gutt å jente klær.

gaaaaaaaaahh

ja vet ikke jeg.. hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde tatt vare på dei. Om du skal ha ein unge til om 5 år så er det greit å sleppe å kjøpe *alt* nytt. Og om moten forendrar seg... kva så? Det er babyar det er snakk om her, ikkje utstillingsdokker!

 

Klart det er kjekt å kjøpe noko nytt og fancy til ein ny baby, men vi kjem til å ta vare på alt tøy som har vore greitt å bruke til ein ev. nestemann. Så får den ev. nye babyen heller få noko nytt "attåt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å spare det meste av ulltøyet. Pluss favorittklærne mine av det som er av annet tøy. Er en sjanse for at favorittøyet vil inkludere nesten alt han bruker til daglig da :)

 

Enkelte plagg som jeg nesten aldri har brukt fordi de var upraktiske eller mindre pene (hehe) kommer jeg sikkert til å gi til Fretex eller barne-bruktbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine sparte på det peneste tøyet + ulltøyet til alle oss 4 ungene. Jeg har nå fått muligheten til å bruke litt av det tøyet på min sønn. Er litt nosalgisk når lille nurket kan ha på seg blå fløyelsoverall (som nesten ikke ser brukt ut) som jeg selv brukte da jeg var liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville beholdt noe, som ulltøyet og strømpebukser,... det går jo ikke av "moten", uansett så syns det ikke under det andre tøyet ;) Hadde oxo beholdt noe som minne, som min mamma har gjort fra jeg var liten.

 

Resten hadde jeg gitt bort til venner som trenger det, eller til fretex o.l.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...