Gå til innhold

"Mareritt" og dårlig nattesøvn pga det


Puttipluttipott*har født*

Anbefalte innlegg

Det sliter jeg med nå. Våkner at kroppen er så anspent. Er det flere enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter maks med dette, har mareritt så og si annenhver natt ! Når jeg våkner er jeg så redd/skrem/lei meg at kroppen fryser i 5 minutter, før jeg løsner opp ! HELT rart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i begynnelsen, men ikke så mye nå lenger.... Er kanskje noe som kommer og går det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt plaget med dette jeg også vet ikke om jeg skal kalle det marerit men vonde slitsomme drømmer er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer kolosalt mye for tiden, mareritt og merkelige drømmer. Hyler og sparker sier mannen min, hehehehe.... Er helt utslitt når jeg våkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, det gjør jeg også, drømmer masse veldig virkelighetstro drømmer om folk jeg har kjent før(som jeg egentlig helt hadde glemt) og så drømmer jeg at noen kommer for å ta meg) slik at jeg har behov for å skrike, men når jeg prøver å skrike har jeg mistet stemmen.gjenntar seg natt etter natt.Sprøtt det der altså, man blir jo nyskjerrig på hva slike drømmer betyr(om de betyr noe da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at dette er noe som er normalt også da, hehe!! Har våknet 2 ganger gråtende. Er det mulig. Men godt det bare er drømmer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde faktisk mye mareritt da jeg var barn og frem til ca 16 år. da oppdaget jeg at hver gang jeg våknet fra marertitt, lå jeg på ryggen. nå passer jeg på å legge meg til å sove på sidene elelr magen (får vel snart ikke til magen, mer), og har nesten aldri hatt mareritt siden da, de siste 12 årene. Et godt tips. vet det er flere som har det sånn. men det er kanskje ltit annerledes nå når drømmener er så rare pga gravididtet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mareritt hver natt, men jeg drømmer alltid veldig!! Har hørt at det er veldig vanlig når man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sliter også med mareritt. Drømmer at mannen min er utro eller flytter sammen med ei anna dame. Tenker ikke på sånt i våken tilstand, er ikke sjalu, og stoler på mannen min. Har absolutt ingen grunn til å drømme slikt, men jeg gjør det allikevel. Derimot er jeg i dårlig form og ser ikke så bra ut om dagen. Kanskje jeg er redd for at han skal finne en annen fordi jeg ikke føler meg like attraktiv lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...