Gå til innhold

For et liv!! (samme som ass.bef)


Prestedattra

Anbefalte innlegg

Som jeg har fortalt tidligere, så klamrer vi oss fast til håpet om at det skal klaffe på denne "aller siste" eggløsningen. Vel..jeg har el i dag, og kubben har nattevakt.

 

Vi fant ut at vi bare måtte prøve å få det til før han dro på jobb, men akkurat i kveld, så ville ikke lillemor sove...

Vi har veldig faste rutiner, men hun nekta plent! Etter litt om og men, så sovnet hun da. Men vi turte ikke gå i gangene her etterpå, for hun sover litt lett, sånn med det samme. Så det beste var å bruke sofaen på stua.

 

Vi begynte å få litt dårlig tid, men vi kunne ikke risikere å miste denne eggløsninga fant vi ut.

Vel..akkurat da vi skulle legge oss ned, så kjente jeg en mistenkelig romling...nederst i magen...

ÅNEI, tenkte jeg...Jeg må fise!! Og det er jo skikkelig turn off, da!

Jeg bare måtte...

og det var ikke akkurat "Laura", det må jeg innrømme!

 

Ja, ja..gubben ut på kjøkkenet å vente et par minutter..til den verste eimen var borte..så var det å "kjøre på", for nå begynte vi virkelig å få dårlig tid!

 

Da " kjærlighetsakten" var over,

så hvisket han ikke "Jeg elsker deg..",

Neida, han hvisket "Svøm,svøm,svøm..."

 

Så nå sitter jeg her da, mutters alene.

Med røde kinn og "ny-pula-hår"...Phu!

For et liv vi lever;-))

 

Ha en riktig god natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ler hver gang jeg leser dette jeg.. og nå har jeg lest det sikkert 4 ganger.

 

takk mollami. Jeg trengte en god latter nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gøril:-)

Godt å se at at jeg fikk deg til å le igjen:-))

Man må ha litt selvironi, midt i all galskapen:-)

 

Håper det snart går bedre med deg,gøril, virkelig!

 

Klem, på klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det går bedre. Går bedre og bedre.

 

Er positiv til at det skal gå på prøverørsbehandlig. Jeg føler at det kommer til å gå bra!!

 

nå skal jeg legge meg jeg, er litt sliten. Har ikke gjort en døyt denne helga, bare tenkt og tenkt, men nå begynner jeg å samle tankene mine igjen, og har det bra! i allefall mye bedre enn da helga startet..

 

Takk for at du tenker på meg mollami. Det er koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

He, he, hi, hi !!

Ja, der fikk jeg meg en god latter før jeg kryper til køys!! Lenge leve spontaniteten og lidenskapen!!

 

Får håpe de svømmer bra nok denne gangen da. Tenk det da du, om dere skulle klare det nå på siste forsøk!! Det hadde vært noe det!!

 

Jeg krysser fingrene for dere!

God natt.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAH!!! :-))) Helt herlig!!!! Både jeg og gubben jobber nattevakter, så kjenner meg igjen ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...