Gå til innhold

Mistet i går...


Liten luring...

Anbefalte innlegg

1. april begynte som en dårlig spøk, synes jeg. Begynte dagen med liten blødning. Men etter hvert ble den så stor at det ikke lenger var tvil. Jeg har mistet den lille spiren på litt over 7 uker. Så takk for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, det va trist...Men du får trøste dæ me at det va nåkka som ikkje va som det skulle være....Vet kordan du har det..Men du blir nok gravid neste mnd, du har så masse hormona i kroppen din nu....

 

lykke tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist... Håper det går bra med deg da. Men som det blir sagt over her, det er jo ofte noe galt med fosteret når en spontanaborterer. Ville heller mistet så tidlig enn å føde et barn som er vanskapt...Men dog - trist allikevel. Det går nok bra neste gang skal du se...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg...er ikke så mye man kan si som får det til å føles bedre, og mye av det som sies kan kanskje virke litt "hjerterått", men de fleste mener jo bare godt! Utrolig hvor masse følelser det bringer frem, selv om man bare har hatt det lille frøet inni seg i noen uker...

Var gjennom det samme selv i høst, men er gravid igjen nå. De sier at mange blir gravide igjen fort etter å ha mistet, om man ønsker å prøve igjen ganske snart. Så lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Håper du kommer snart tilbake og at alt går bra neste gang. Sender en stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri noe særlig å se sånne innlegg.. Vet så altfor godt hva du går gjennom.. Håper at det etter omstendighetene går bra med deg... Nå må du pleie kropp, sjel og sinn... Ta vare på deg selv..

Også får vi håpe på ny spire om ikke så lenge..

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Mistet før førstemann også, men nå tar jeg det ganske med ro. det var kjedelig, men det er ikke så mye å gjøre med det. Har allerede kommet så langt at jeg tenker at hvis jeg blir fort gravid igjen ( det ble jeg sist jeg mistet ), så får jeg barn på den "riktige" tiden av året, he he! Ønsker dere alle her lykke lykke til på veien videre i svangerskapet. Kos dere masse! Nå skal jeg trene og kose meg og komme i god form til neste svangerskap :-) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...