Gå til innhold

ul igjen på onsdag, gleder meg...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i oktober, så derfor har jeg allerede vært til ul to ganger. Første gangen var jeg 8 uker på vei, andre gangen var jeg 14 uker på vei og da trodde legen at han kunne se at det var en liten gutt...

 

Nå er det ul igjen på onsdag, og jeg gleder meg sånn til å få kjønnet skikkelig bekreftet. Legen så jo at alt sannsynligvis var bra med den lille, så denne gangen blir det bare kos=) Jeg er ikke redd, jeg bare gleder meg...

 

Blir spennende å se om morkaken ligger fremfor babyen. Jeg kjenner mindre liv nå enn jeg gjorde med Lisa, så enten er dette en rolig baby eller så ligger morkaken fremfor...

 

Det er så fantastisk med ul. Jeg går alltid ut med mer morsfølelse enn da jeg gikk inn. Det er så deilig å se den lille skatten som har tatt bolog inni magen min. Åh som jeg lengter etter mer spark, større mage, handle inn nytt babytøy, til fødsel og til slutt å få se og bli kjent med den lille..

 

Livet er fantastisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så koselig :) jeg fikk vite på fredag at jeg venter en liten gutt til. Sist ville jeg ikke vite, men det ville vi denne gang og angrer ikke på det :) får et mer personlig forhold til magen, pappaen også. Lykke til på ul, kose deg med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Det er jo ikke lenge til onsdag...

 

Jeg skal ikke før mandag den tiende april fordi da er pappaen hjemme... Hvis ikke SAS streiker da, og ikke klarer å få ham hjem i tide... Det hadde jo vært typisk!!!

 

Håper også på å vite kjønnet. Da kan vi begynne å planlegge litt mer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gleder meg nesten like mye som deg!!! Er kjempespent på dine vegne!

 

ååå...tid gå fort =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig, får håpe nurket ikke ligger med ryggen til nå da:) Skal selv i morgen (etter at det ble utsatt 2 ganger!!!) Gleder meg masse og håper vi får se kjønn. Var på ul i uke 12 og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...