Gå til innhold

Da har jeg prøvd en suuuper kombinasjon mot Atopisk Eksem!


Cat.68

Anbefalte innlegg

Datteren min får de værste utbruddene hver gang hun bader. Vi har nært nok snart prøvd alt før at hun ikke skal reagere slik. Barre vann, Har aldrig vært verre, Masse,masse olje, vel kanskje det ble ørlite bedre. Men så fikk jeg tipset om :

 

Kok 2 liter vann med 2 kopper hvetekli i, Sil vannet og bruk avkoket i badevannet.Ikke såpe eller olje i vannet.

 

Eksemet syntes det men var kanskje bedre en hva det bruker bli.

Etterpå smurte jeg henne med "Zona Skin Repair", som ei anbefalte her inne en gang. Suuper fin salve å smøre ut og ikke så klistrete og gikk godt inn i huden Smurte mye!!!

 

Så var det bare å vente......... Helt utrulig!! Ca 3o minutter etterpå var jammen eksemet nesten helt borte. Jeg sitter her og er helt stum av forundring!!

 

Hvis dette ser like fint ut i morgen vil jeg kalle dette mirakel kur!!

 

Ville bare dele dette med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vært like fin idag, smurte en gang til idag, lell om jeg trur det strengt tatt ikke var nødvendig. I morgen skal jeg smøre henne med Zona daily skin, før å holde huden myk. Dette er virkelig en kjempekrem. Anbefaler den varmt videre.

 

Takk til deg som anbefalte denne. Dette er det jeg kaller

MIRAKELKUR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det virket for dere!

 

Vi prøvde begge Zonakremene for en stund siden, og her ble det ikke bedre. Snarere tvert imot, dessverre...

 

Men det badet skal vi prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, så synd at det ikke virket for dere.

Men jeg må bare skryte av salven jeg, den fungerer fortsatt helt topp på jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt den på Helsekost butikkene.

Lukke til, håper du får et like bra resultat som vi får på jenta vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at mange blir bedre av hvetekli. Men vi prøvde krem og badeolje som inneholdt dette og da ble han verre. Har nok noe med allergi å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med atopisk eksem er jo at det som fungerer til noen kan være rene torturen for andre. Derfor er det bare å prøve og prøve og prøve, til man finner det som passer best, så tipse om det slik at andre kan prøve det igjen. Lykke til med å finne kuren som passer dere best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...