Gå til innhold

Familiebarnehage på Holmlia? Finnes det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes helt sikkert, men vet dessverre ikke hvor. Når trenger du? Jeg bor på Toppåsen og har tenkt å være dagmamma f.o.m. skolestart i august. Er lærer og har 5 barn, men det er bare yngste på 6 mndr som blir hjemme. Har tenkt å ta 4000,- pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Holmlia, ikke så langt fra senteret! Vi har dessverre ikke fått barnehageplass i første runde og trenger nok kanskje en dagmamma! Når må du vite det? Vi venter på neste runde først, får svar i slutten av april... Jeg er forresten også lærer...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg hadde faktisk tenkt å følge skolens ferier (mannen er og lærer), så sånn sett passer dette fint. Jeg er helt i startgropa hva gjelder planlegging, så det haster absolutt ikke å få vite noe sikkert ennå. Hadde også håpet å unngå en 07:00 - 17:00 åpningstid, men d kan vi komme tilbake til. Yngstemann her er gutt født okt.-05, de andre barna mine er: 3, 6, 8 og 12 år gamle. Jeg selv er 37. Jeg kommer til å ha max. 2 dagbarn + min egen hjemme. Du kan gjerne maile meg på: [email protected]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres da virkelig ut som det kan passe oss perfekt!:) Men som sagt har vi søkt barnehageplass og kommer til å se an om vi får først, men har ikke så stor tro på det...:o(

 

Men dagmamma er et flott alternativ:o)

 

Lillegutt er 8 mnd, født i juli 05, så da har vi jo ganske så like gamle barn:) Jeg er snart 26 år og det er mitt første barn... Jeg skal kanskje jobbe 80% neste år - altså ha en hjemmedag i uka med lillegutt, men det kan vi jo eventuelt komme tilbake til:o) Vi kan mailes da vi vet litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei igjen!

Hvordan går det? Har dere fått noen bhg.plass nå? Jeg har ennå ikke fått svar på 2.opptaket, men det betyr ikke noe. P.g.a. pappapermisjonen, skal jeg faktisk jobbe de to første ukene av skoleåret og begynner ikke som dagmamma før 1. september. Men er det krise for dere, kan sikkert mannen min passe sønnen deres de to ukene : ) Han er også lærer og godt vant med barn siden vi har fem :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Vi har ikke hørt noe enda:o( Så det er lover ikke bra mht barnehageplass...Men dagmamma er et fint alternativ! Og vi er veldig interessert om vi ikke får plass!!!! Gutten vår er født 11. juli - 9 mnd gammel nå da. Sender deg en mail i kveld etter at lillegutt har lagt seg jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...