Gå til innhold

Familiebarnehage på Holmlia? Finnes det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes helt sikkert, men vet dessverre ikke hvor. Når trenger du? Jeg bor på Toppåsen og har tenkt å være dagmamma f.o.m. skolestart i august. Er lærer og har 5 barn, men det er bare yngste på 6 mndr som blir hjemme. Har tenkt å ta 4000,- pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Holmlia, ikke så langt fra senteret! Vi har dessverre ikke fått barnehageplass i første runde og trenger nok kanskje en dagmamma! Når må du vite det? Vi venter på neste runde først, får svar i slutten av april... Jeg er forresten også lærer...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg hadde faktisk tenkt å følge skolens ferier (mannen er og lærer), så sånn sett passer dette fint. Jeg er helt i startgropa hva gjelder planlegging, så det haster absolutt ikke å få vite noe sikkert ennå. Hadde også håpet å unngå en 07:00 - 17:00 åpningstid, men d kan vi komme tilbake til. Yngstemann her er gutt født okt.-05, de andre barna mine er: 3, 6, 8 og 12 år gamle. Jeg selv er 37. Jeg kommer til å ha max. 2 dagbarn + min egen hjemme. Du kan gjerne maile meg på: [email protected]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres da virkelig ut som det kan passe oss perfekt!:) Men som sagt har vi søkt barnehageplass og kommer til å se an om vi får først, men har ikke så stor tro på det...:o(

 

Men dagmamma er et flott alternativ:o)

 

Lillegutt er 8 mnd, født i juli 05, så da har vi jo ganske så like gamle barn:) Jeg er snart 26 år og det er mitt første barn... Jeg skal kanskje jobbe 80% neste år - altså ha en hjemmedag i uka med lillegutt, men det kan vi jo eventuelt komme tilbake til:o) Vi kan mailes da vi vet litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei igjen!