Gå til innhold

noen som venter nr to som student?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sniker meg inn her jeg...

 

noen som er studenter og venter nr 2? hvordan er dette økonomisk? hvordan går studiene? hadde selv et litt tungt svangerskap, men det er nå "glemt".. men er spent på om jeg i det hele tatt hadde klart å gjennomføre noe med en utenfor og en i magen...

 

og tilo dere som er så heldige som har spire i magen - masse lykke til:)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg gjør det:-)

Vet jo ikke enda om hvordan resultatet ender tilslutt, men juleeksamenene mine gikk kjempe bra, på tross at jeg var super kvalm fra morgen til kveld fra oktober til desember,blei ekstra sta bare, dette SKULLE jeg klare.Største problemet nå er vel konsentrtasjonen, alt annet enn baby er jo mindre interressant, så bøkene er ikke akkuratt utslitte,hehe, men ellers er det ikke noe problem:-)

om man studerer er jo økonomien den samme egentlig om man har en eller to, er jo ikke akuratt fett med penger , men jeg klager ikke:-)

Lenke til kommentar

Vi er studenter begge to, og venter andremann i oktober :) Har ikke vært så mye på skolen de siste ukene pga kvalme og svimmelhet, men får jo gjort de oppgavene som må gjøres. Er litt spent på hvordan det vil gå med examen i juni, for jeg er ikke akkurat så veldig motivert til å lese.. Men det skal nok gå bra :) Tenker jeg går ut i permisjon etter fødselen for å nyte baby-tiden, og så fortsetter jeg på studiene til neste høst.

Vi har jo ikke all verdens med penger siden vi er fulltidsstudenter begge to, men vi klarer oss fint og har råd til det vi trenger. Tror ikke at det å ha to barn vil bli så mye dyrere enn ett barn. Klær og annet utstyr går jo i arv fra førstemann. Det eneste blir å måtte betale for en ekstra barnehageplass fra neste høst av, men det dekker barnetrygden. Så har ingen bekymringer for økonomien :)

Lenke til kommentar

Venter faktisk tredjemann som student!! Mannen var også student da de første kom til verden, han er nå i full jobb!

 

Denne gangen skal mannen ta 50% permisjon, slik at jeg får gjøre meg ferdig, har bare et år igjen nå!! Har termin om 20 dager, og går fremdeles på skolen. Prøver å fullføre dette semesteret selv om jeg merker jeg er sliten. Babyen vil være ca 4mnd når skolen begynner igjen, så det regner jeg med skal gå bra!

 

Økonomisk har vi det helt greit! Vi lever så sparsommelig som vi kan, uten at det går ut over ungene. Det viktigste de trenger er tross alt trygge rammer og masse kjærlighet! ;-)

Lenke til kommentar

Jeg venter nr 2, og er student..

Men jeg er også blitt alenemor, så jeg klarer meg greit økonomisk..!

 

Det er mye mer slitsomt å gå på skolen denne gangen enn det var sist, tror det har noe med at jeg nå har ei lita ei som også krever sitt;)

 

Men vil man, så får man det til! )

 

 

Lykke til til deg da:)

Lenke til kommentar

blir jo ikke mindre babysjuk når jeg leste hva dere svarte - men vi har vel egentlig kommet frem til at det ikke blir vår tur før neste år - så da er det bare å håpe på at det klaffer:) vil da fortsatt ha en del igjen av studiene, og det syns jeg er greit, sålenge vi klarer oss økonomisk er jeg kjempeglad for å ha den friheten man har som student og småbarnsmor!

 

nemi_137*gravidos* - masse lykke til som student og alenemor til (snart) to - det fortjener virkelig stående applaus:)

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...