Gå til innhold

Stellematte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kor har dåke kjøpt stellematte? Ka type stellematte synest dåke er best og ka har dåke betalt for dei? Ikea har jo ein type, ser eg på nett, men synest den ser puslete og liten ut? Trenger tips...... Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har kjøpt på babyshop..

Den kostet 299 kroner og er fra Baby Dan.. Den er litt tykkere enn den på ikea og har litt høyere kanter.. Har ikke fått brukt den enda, men er foreløbig veldig fornøyd :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte ikea sin til nr1 og har kjøpt en ny en fra ikea nå til nr 2. Syntes de var kjempegreie siden det er god støtte på sidene og den er laget av plast så den kan faktisk spyles ren. Hadde altid et hånkle opå så barnet ikke lå rett mot plasten. Vi brukte denne matten til vår første var 1 1/2 år da rydda vi bort stellebordet. Jeg brukte denne stellematten også på gulvet mens jeg måtte på do ol. det var greit for barnet klarte ikke å snu seg med de oppblåsbare kantene på siden..

 

Jeg var ikke i tvil nå til nr 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stellematter, en fra ikea og en fra baby dan. Den fra ikea koster 79 og den skal jeg bruke når jeg drar bort. og den fra baby dan koster 299 og den kommer jeg til og bruke hjemme. Baby dan er bedre en den fra ikea. Men lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte også på Babyshop. Har kjøpt stellekommode på Ikea (Diktad), men syntes ikke stellemadrassen så noe god ut, så da kjøpte vi på BabyShop istedet. 299 for den, og kjennes veldig god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...