Gå til innhold

Info om MME: www.flaskeposten.org


JordbærMamma

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange som lurer på mye om morsmelkserstatning, og det er jammen ikke rart, det finnes jo ikke informasjon noe sted! Derfor anbefaler jeg absolutt denne siden, den er laget av og til foreldre som må eller vil bruke morsmelkserstatning til babyen sin.

 

Selv om en ikke kan amme vil en jo selvsagt gjøre det beste (nestbeste..) for babyen, og her finner du informasjonen du trenger!

 

Håper det er til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, kjempebra side! Jeg gir mme til min sønn og synes det er kjempebra at noen tar litt tak og informerer litt!

 

MEN! HI, jeg må si til deg at jeg reagerer litt på at du skriver nestbest i parantes!!! Vi vet alle at morsmelk er best for ungene, og du fyrer bare oppunder fordommer og dårlig samvittighet når du skriver slik.. Tror ikke det var det du mente å gjøre,men ville bare si dette.. Selv om jeg aldri har hatt det så godt som etter jeg begynte med flaske stikker det i hjertet mitt når jeg ser dette.. "nestbest" For meg og min baby er flaske det aller aller beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg: For oss er morsmelkerstatning definitivt det beste!

 

Men: det er jo ingen tvil om at det er det nestbeste i den store sammenhengen, enten en liker det eller ei... For eksempel så ble eksemen til sønnen min mye verre da jeg måtte slutte helt å amme. Så slik sett hadde nok det beste for han vært om jeg hadde hatt masse melk og ammingen hadde gått problemfritt. Det gjorde den altså ikke.

 

Da er det ingen tvil om at morsmelkerstatning er bra, og det beste, for oss i vår situasjon. Lillegutt var jo så tynn til slutt at han antagelig hadde blitt lagt inn på sykehus om hadde fått en liten infeksjon! Så for meg og min baby er flaske også det aller beste :)

 

MMEen i dag er jo så bra at det er absolutt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for å gi babyen sin det! Det gjør jeg med kjærlighet :) Trodde andre også gjorde det, var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Det sier jeg unnskyld for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...