allergibarn Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 er på utkikk etter navn til lillebror som kommer nå i april....
Mamma'n til Li@m Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Gutten vaar heter Liam, (engelsk pappa og vi bor i England), men kunne jeg valgt om igjen ville navnet blitt Liam Elias, for aa faa med litt norskt ogsaa. Men han har begges etternavn, da.
Gjest Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Spiderman, hvis han får viljen sin. Hans eget navn er ikke tøft nok.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #13 Skrevet 4. april 2006 Se hva noen i slekta heter! Det er supert å være oppkalt!
Gjest Skrevet 4. april 2006 #15 Skrevet 4. april 2006 william og mathias. og lille Theodor inne i magen(oppkalt etter min manns oldefar)
anaina Skrevet 5. april 2006 #20 Skrevet 5. april 2006 Å, så koselig! Hvor gammel er han? Jeg liker så godt Einar, men mannen min syns det er så "onkel-ete", dvs treigt og feil.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #21 Skrevet 5. april 2006 Jeg har en datter, men hun insisterer på å hete Harald. Jeg tror hun har kalt seg opp etter kongen, det er iallefall ingen hjemme eller i bhg som heter det. Ingenting i veien med selvfølelsen...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #24 Skrevet 5. april 2006 Torger heter min engel......(med litt grå vinger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå