Gå til innhold

Er det virkelig mulig da?! Noen andre?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Heh, ganske utrolig om det skal være tilfelle da..men..

 

Men jeg lurer faktisk på om jeg allerede kan være gravid.. Men i tilfelle ikke lengre enn 2 uker påvei da... Høres jo litt "sykt" ut å tro det allerede nå da. Men jeg har akkurat de samme symptomene som sist gang.

Men velger jo å tro da, at det er tanta som er påvei..

Sist gang så slo ikke grav.testen ut positivt før 3 uker etter IKM, da var jeg 7 uker påvei, så uansett om det skulle være noe, så er det leeenge til enda. Og mye kan skje innen den tid.

Så jeg velger å tro på PMS jeg...

Men har aldri opplevd å vært kvalm hele døgnet pga det før da.

 

Noen andre som har vært gravide før, og kjent igjen symptomer tidlig ved neste svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 uker??? 2 uker er da man vanligvis har el så du er nok allerede 4 uker på vei!

Sier forsiktig gratulerer og lykke til jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann så merket jeg ikke no før etter IKM. Men med andre mann så ble jeg ømm i puppene og kjente stikking i magen. Det gjør jeg nå og og tok en test på lørdag. Det ble svakt posetiv. Men skjønner at jeg måtte være gravid for jeg hadde akkurat samme symptomene som sist...

Jeg har IKM den 6 april. Så jeg er bare 3 uker på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ømme er de da? Mer enn ved pms?

 

Synes mine pms varierer fra måned til måned jeg. Forrige pp hadde jeg såre og vonde brystvorter - ikke denne pp (trodde jo det var et tegn da, men nei!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

jeg har det på akkurat samme måte! Går også rundt og lurer på om det virkelig kan gå an å symptomer så tidlig. Har kjempeømme brystvorter (vondt å få vann på dem i dusjen...) og fløler meg oppblåst i magen mens det er en "tyngdefølelse" nederst i magen. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den, men... Hadde ømme pupper med første- og andremann også, men kan ikke huske når jeg begynte å kjenne det. Men jeg har nylig fjernet spiralen og fikk mens for første gang på over 3 år da den dukket opp i uke 11, så jeg kan like gjerne være premenstruell så det holder. Er ute av trening når det gjelder akkurat dette, så jeg vet ikke helt hvordan kroppen har tenkt å reagere..

 

Ønsker oss begge lykke til jeg! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnlegger:

 

Jeg er kvalm hele døgnet, skikkelig kvalm. Har fått halsbrann, og jeg har fått mer utflod enn vanlig. Og lyst på noe hele tiden. Akkurat det samme som sist. Men da hadde jeg i tillegg ømme brystvorter, oppblåst og stikkinger i magen, men innbiller meg at det kom litt senere ut i svangerskapet.

 

Men i mitt tilfelle så hadde jeg en MA 11.mars. Blødningene stoppa 17.mars, og vi hadde allerede litt kos fra 18.mars.. Jeg har tidligere hatt EL bare par dager etter at mensen har stoppa, så det er jo fullt mulig da at jeg er gravid igjen. Men det må være utrolig godt gjort i tilfelle, å klaffe så fort.

Men da vil jeg jo bare være 2 uker påvei... Trodde kanskje ikke man kunne merke symptomer så tidlig, men også forrige gang så husker jeg at jeg var uvell ganske tidlig. Men er ganske usikker på hvor tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...