Gå til innhold

Juni: Ja da var helgen over...


tøffetøtta

Anbefalte innlegg

Hva har dere gjort i helgen da?

 

Jeg har malt ferdig gangen.. jippi.. enderlig.. :) Tok si tid når man skulle tilpasse det etter når Charlotte sov.

Eller så har vi bare slappet av og vært på besøksrunder.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet 10 - 18 på lørdag - så fikk ikke sett Mia hele dagen:-(

Så i dag har vi kost oss masse..ikke gjort noe spesielt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag var sofakosedagen med masse snop!

 

Lørdag hadde vi besøk på kvelden.. Og på dagen var vi en tur i byen og handlet og på kafè...

 

Søndag byttet vi voksne på å sove nesten hele formiddagen - deeilig!

Så skulle vi ut...men himmelen hadde åpnet seg, så da var det ikke fristende! Ja, så hadde vi besøk....

Så snakket lille Johan med farmor og farfar gjennom skype på dataen. Webcam i både her hos oss, og hos dem! Johan kjempefasinert med øretelefoner på hodet! hehe... De bor langt unna oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva har vi gjort. På lørdag hadde vi huset fullt av min eldste sønns kompiser - han ene hadde overnattet. Så da var vi bare hjemme og rett utenfor i akebakken. Forresten så var vi en liten tur på skøytebanen med jenta vår - andre gang hun hadde skøyter på beina så vi er i tidlig innlæringsfase enda - nå har hun lært å svinge og stå, men kan enda ikke skøyte fremover noe særlig.

 

I dag har vi vært i kirka - jenta mi synger i barnekor. Vi har vært på bowling med våre egne unger og så fikk de ta med en venn hver (passet akkurat siden vi har sju seter i bilen), og så fikk vi gjester i ettermiddag.

 

Alt i alt en fin helg med en god blanding av avslapping, besøk og lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias har vært hos mine foreldre og min søster på dagene i helga, så jeg og samboeren har bare slappet av. Hadde besøk av et vennepar lørdagskvelden. Så ikke så mye jeg har sett til gutten min denne helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga går fort ja :) Fredagen va det bare hjemme å slappe av, lørdagen va æ en tur på byen mens mamma passa Elias og på søndagen va det å roe ned fyllenervan hehe :) Alt i alt ei fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på tur med jobben min til Geilo og har bodd på Dr. Holms. Delig med hotell opphold. Jeg har kost og slappet av. Fått pratet med andre ansatte som jeg ikke har gjort på lenge.

 

På lørdagen var det festmiddag for de voksne. Vi hadde ordnet barnevakt og Celine sovnet 10 min før hun kom. Sov ellers helt til vi kom å la oss. Da våknet hun og ville ha flaske. Sovnet igjen etter på.

 

Vi var litt slappe på søndagen da vi kom hjem. Bestilte pizza og bare koset oss forann TV og spiste snopp.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...