Gå til innhold

Homopati \ akupunktur ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei der ute!

Jeg er så fryktelig kvalm, 24 t i døgnet, og har ennå 6 uker igjen til jeg evt. runder 12 uker og håp om bedring.

Er litt skeptisk til å tilføre kroppen homopati midler og at det skal føre til SA, el. at akupunktøren skal sette nålene feil. Er det noen med erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du bør velge en av delene, når man er gravid er man veldig sensitiv og ved kombinere kan du lett bli enda kvalmere.

 

Jeg har best erfaring med akupunktur. Jeg har tatt begge deler, nåler var det som gjorde susen for meg. Jeg har diagnose ekstrem svangerskapskvalme og fikk i meg to riskaker hver dag i tre uker, Legen min hang over meg og ville legge meg inn, men jeg insisterte på å få prøve "mine" metoder først. Jeg gikk til min homøopat først, men følte at det ikke tok det skikkelig. Nå har jeg hatt hyppige behandlinger hos aku i 1 1/2 uke og nå er jeg faktisk ikke så kvalm lenger. Jeg får i meg både mat og drikke og beholder det leeenge. Og i går brakk jeg meg faktisk bare en gang, det kom ikke noe opp! Så aku virket veldig bra for meg.

Jeg er nå 9+6. Vi hadde en slags deadline da vi reiser til Cuba på fredag, jeg er lite lysten på å spy og være dødkvalm i 30 graders varme og høy luftfuktighet. Nå ser det ut til å gå rette veien.

 

Hvis du går til en akupunktør eller homøopat med et forbund og litt fartstid bak seg er du i supertrygge hender. Du skal ikke bekymre deg for SA!

 

Jeg har et lite knippe å anbefale hvis du bor i Oslo og omegn.

 

Lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei !

er egentlig i 2 tri, men kommer inn her litt;=)

jeg var veldig kvalm og prøvde homeopat medisin.. det hjalp etter bare noen dager...

Prøvde akupunktur mot tett nese etter det.. det virka det og ;=)

 

Seabands akupressur armebånd som fåes på helsekost virker også.. de kan til og med soves med .. ;=) de virka de også;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at akupunkturen inneholder både "farlige " og "trygge" punkter, men det skal mye til at man stiker feil..det er jo gjerne pun kt kombinasjoner som gjelder og under graviidtet er det punkter man holder seg helt unna, da de er kontraindikert for gravide, men de farlige punktene ligger liksom ikke i umiddel barnærhet av de kvalme stillende punktene man vanligvis bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...