Gå til innhold

hva er et kolikkanfall? Babyen vår spenner seg i en bue og blir vill i blikket - overtrøtt eller magesmerter??


Gjest

Anbefalte innlegg

Han har ligget på sofaen her - pludret, sett seg rundt, smilt og snakket med oss. Har også ligget en stund på magen og støttet seg på albuene mens han har sett seg rundt. La han over på ryggen igjen, og plutselig spente han hele kroppen, trakk haka inn, bøyde ryggen opp fra puta og ble vill i blikket. ikke hyl eller noe, bare rar. jeg ble veldig bekymret ! noen som vet hva det kan være? han ble vanlig igjen med en gang, men har hatt flere slike "anfall" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han har låsninger i ryggen. Ring og snakk med en kriopraktor- kan kanskje hjelpe. Har han problemer m å rape også?- det kan være et tegn på slike låsninger.

 

Håper det ordner seg; fælt når en ikke vet hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjedde på sykehuset med jenta vår. da hadde hun slim i halsen. veldig ekkelt å oppleve det!! til og med barnepleierne syns synd på meg som måtte se det.... så det kan jo være at han har fått litt slim i halsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme skjedde med meg også på sykehuset, var helt jævlig (slim i halsen altså). Ryggen sto i en bue og jeg trudde hun kveltes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Vanskelig å si. Det som er vanlig med kolikkbarn, er jo at de ikke liker å ligge på ryggen. Det gjør liksom ting verre. Gullet mitt ble litt roligere når han fikk ligge på magen eller siden når han hadde kolikk. Da vi la han på ryggen, skrek og hylte han enda høyere. Men sånn som du beskriver det, kan jeg ikke huske skjedde med sønnen min...

 

Men kanskje du skulle kontakte kiropraktor? Det var iallfall det som kurerte Brage da han var syk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...