Gå til innhold

Pergotime spm.


Helene-81

Anbefalte innlegg

Da var det ennå et spørsmål rundt disse pillene.

 

Fikk mensen i dag etter pergokur og lurer nå på om jeg MÅ ha en pille fri mnd eller om jeg kan hoppe rett på en ny kur om fem dager ?

 

Har så og si aldri eggløsning bortsett fra når jeg går på pergo og er redd for at jeg ikke vil få det hvis jeg tar en pause mnd...

 

Hilsen fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har gynekologen din sagt da? Du bør vel gjøre det h*n anbefaler deg å gjøre...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helene :)

 

Du må ikke hoppe over en mnd med pergo nei. Jeg har avtale med gynekologen om at jeg skal ta pergo 6mnd sammenhengende. Gynekologen sa at pergo mest sannsynlig hadde en effekt også påfølgende mnd, slik at jeg kunne slippe å ta hver mnd dersom jeg hadde bivirkninger av tablettene. Det har jeg ikke hatt ( heller ikke trippel kur ) og jeg kunne da tablettene i 6 mnd sammenhengende :)

Jeg har heller ikke el uten pergo.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå ble jeg glad :D

 

Legen min sendte meg resept på pergo og en "brukerveiledning" som ikke er skrevet spesielt til meg. Der står det at man skal ha en pause mnd.

Har ikke hatt noen bivirkninger av pergotime, og så lenge det ikke er skadelig på noen måte å ta tablettene to mnd på rad tror jeg at jeg går rett over på en ny runde.

 

Tusen takk for svar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...