Gå til innhold

Åh, nei - omgangssyke:-(


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Var så kvalm i morges, og ble nesten letta siden jeg leter med lys og lykter etter symptomer.... Er så redd for å miste, slik at alle symptomer ønskes velkommen. Men nå har jeg spydd 5 ganger, og da mannen min begynte over skåla så skjønte jeg at dette var smittsomt, sukk..... Jaja, er kanskje bittelitt øm i puppene når jeg presser de mot doringen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Å spy er bare grusomt! Men jeg vil si du har litt flaks i uflaksen.. at det er omgangssyke og ikke gravidkvalme du har fått. Tenk om dette skulle vært realiteten din i ukesvis, usj.. Og ikke vær redd for at du ikke har fått gravidkvalme. Forrige graviditet var jeg ikke kvalm en enseste dag. Faktisk så er det blant annet et hormon som gjør at kroppen ikke skal støte ut ungen som gjør oss kvalm. Så den har det nok kjempefint den lille spiren din :o)

Ønsker deg god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god bedring-meldinger, og du titsi: tenkte nettopp på det, at noen har det slik hver dag i ukesvis.... grøss. Bøyer meg i støvet for dere (selv om jeg også er bittelitt misunnelig, for kvalme er tross alt en forsikring mot å miste)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser her at du skriver at kvalmen er en forsikring mor å miste men det er det ikke. har selv opplevd det. Var 14 uker på vei, spydd og var kvalm som bare det. og trodde at slt var normalt. kom på vanlig innvendig ul uten noen mistanke. og der hadde babyen vært død i 6 uker. selv om eg var kvalm og alt det der. skumelt. legen så at eg hadde hcg hormoner i kroppen selv om det var dødt og var derfor kvalm selv om det var dødt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ingen fordel og skremme opp folk unødvendig når de ikke spør om råd.......... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...